גבי אשכנזי: "שלום זו לא מילה גסה, אבל אין מקום לפשרות ביטחוניות"

מספר 4 במפלגת הרמטכ"לים מסביר מדוע צריך לפנות יישובים:"אף אחד לא רוצה לראות מיליוני פלסטינים מצביעים לכנסת", ותוקף את מפלגות הימין: "אני לא רוצה שקיצוניים יהיו אחראים על החינוך, אנחנו לא רוצים לראות קיצוניים בוחרים שופטים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/19 11:22 ז באדר ב'

גבי אשכנזי: "שלום זו לא מילה גסה, אבל אין מקום לפשרות ביטחוניות"
חברי כחול לבן מסיירים בעוטף עזה, צילום: יובל כהן אהרונוב

גבי אשכנזי, מספר 4 ברשימת כחול לבן לכנסת הסביר בכינוס תושבים ברחובות, אך מפלגתו רואה את ההסדר המדיני העתידי מול הפלסטינים. 

מפלגת כחול לבן מותקפת מימין בטענה שהיא תפנה ישובים. אשכנזי אמר כי  "שלום היא לא מילה גסה".  הרמטכ"ל לשעבר תקף את קמפיין הליכוד שמכנה אותו "חלש" והוסיף כי מפלגתו לא תפנה גושי התיישבות גדולים ומרכזיים, אולם הוא אינו רוצה לראות "מיליוני פלסטינים מצביעים לכנסת".

אשכנזי, דבק בדף המסרים, תקף את איחוד מפלגות הימין: "כל מי שרוצה שינוי שיחשוב על מה הבחירות האלה", אמר אשכנזי. "לא על ימין ושמאל אלא על חברת מופת, חברה שפויה, בלי הסתות. הציבור רוצה לראות הנהגה שעסוקה בציבור ולא בעצמה. אני לא רוצה שקיצוניים יהיו אחראים על החינוך, אנחנו לא רוצים לראות קיצוניים בוחרים שופטים, אנחנו לא רוצים שר חינוך שתוקף את בג"ץ.  המדינה היא אתם, לא הממשלה. והבחירה הזו בידיים שלכם".