גבאי לגנץ ולפיד: "תתחייבו לא לשבת בממשלה של נתניהו"

יושב ראש מפלגת העבודה מפציר בגנץ ובלפיד להודיע כי לא יסכימו לשבת בממשלתו של נתניהו: "אסור שפיצול בשמאל יוביל להקמת ממשלת נתניהו החמישית. לא נסלח לעצמנו אם זה יקרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/19 10:54 ג בשבט התשעט

גבאי לגנץ ולפיד: "תתחייבו לא לשבת בממשלה של נתניהו"
אבי גבאי, צילום: פלאש 90

יו"ר העבודה, אבי גבאי, הסביר בכנס התנועה הקיבוצית בים המלח,כי הפיצול במפלגות מרכז-שמאל יוביל להקמת ממשלת נתניהו החמישית "לא נסלח לעצמנו אם זה יקרה". 

גבאי הפנה אצבע מאשימה כלפי הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ: "אני ממשיך לפעול לחיבורים, ניסיתי במשך שנה ארוכה לשכנע גם את גנץ להצטרף למפלגה, הוא בחר להתחיל אחרת. זכותו.", יו"ר לא שח לעקוץ את מפלגתו החדשה של גנץ, "אנחנו נמצאים בתוך תקופה פוליטית שלא הייתה כמותה. מדי יום צצות מפלגות חדשות ומנסות לספר לנו סיפור חדש".

מפלגת העבודה בראשותו של גבאי מקבלת מספר חד ספרתי בסקרים, ונמצאת במקום הקשה ביותר מיום הקמתה, עדיין רואה בעצמו אלטרנטיב ראויה מול ראש הממשלה המכהן נתניהו. גבאי מפציר ביאיר לפיד ובני גנץ שלא להצטרף לממשלתו של נתניהו אחרי הבחירות:" קורא כאן גם ללפיד וגם לגנץ וגם לאחרים שרוצים שינוי: בואו נתחייב מראש שלא נשב בממשלה בראשות נתניהו. אסור שהפיצול הזה יוביל להקמת ממשלת נתניהו החמישית. לא נסלח לעצמנו אם כך יקרה."