בת שכולה לבנט: "עזור לי בהריסת ביתו של המחבל"

בתה של לבנה מליחי ז"ל שנרצחה בפיגוע בגבעת התחמושת כתבה בהודעה פרטית לטלפון של השר נפתלי בנט: "אני מבקשת ממך בכל לשון של בקשה, תעזור לי להרוס את הבית של המחבל שרצח את אמי"

חדשות כיפה גלעד כהן 09/10/18 16:38 ל בתשרי התשעט

בת שכולה לבנט: "עזור לי בהריסת ביתו של המחבל"
מחבל. אילוסטרציה, צילום: צילום מסך מיוטיוב

אחרי שמתח אתמול ביקורת קשה על המדיניות הביטחונית של ישראל, השר נפתלי בנט קיבל בתגובה הודעה מבת שכולה: "למחבל שרצח את אימי היקרה ז"ל הי"ד היו 2 בתים ומשום מה רק אחד מהם נהרס."

אתמול, בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי התייחס השר נפתלי בנט למצב הביטחוני ולמדיניות הביטחונית של ישראל בעקבות הפיגוע הרצחני בברקן ואמר: "צריך להרוס את הבית של המחבל. לא למדוד, אלא להרוס". היום (ג') בתה של לבנה מזרחי ז"ל שנרצחה בפיגוע בגבעת התחמושת לפני כשנתיים שלחה הודעה לשר החינוך ובו היא טוענת כי כוחות הביטחון לא הרסו את כל הבתים של המחבל שרצח את אמה.

"שלום כבוד השר נפתלי בנט, אני בתה של לבנה מליחי ז"ל הי"ד, שנרצחה בדיוק לפני שנתיים בפיגוע בגבעת התחמושת. הובאו לידיעתי הדברים שאמרת בנושא ההרתעה-הריסת בתי המחבלים והריגתם.
דיברת על 102 בתים של רוצחי ישראל שעדיין עומדים על תילם. הובאה לידיעתי העובדה שלמחבל שרצח את אימי היקרה ז"ל הי"ד היו שני בתים ומשום מה רק אחד מהם נהרס. הבית השני נמנה בין 102 הבתים עליהם דיברת. אני מבקשת ממך בכל לשון של בקשה, תעזור לי להרוס את הבית שלו!" כך כתבה יונית מליחי, בתה של לבנה מליחי הי"ד.

שי גליק מנכ"ל בצלמו שמייצג את המשפחה מסר. אנחנו דורשים משר הביטחון מיידית להתערב ולהרוס את בית המחבל שרצח את לבנה מליחי ושאר בתי המחבלים שעומדים על תילם