בת-שבע שרמן-שני: המליצו עליי לשריון ברשימת הליכוד

בקשתו המפתיעה של נתניהו, מעוררת עניין ומביאה אנשי ציבור לנסות ולהביא לשריונם ברשימת הליכוד. עו"ד שרמן-שני העוסקת במסורבות גט פונה ומבקשת מהציבור לתמוך במועמדותה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 07/01/15 15:13 טז בטבת התשעה

הפעילה החברתית, עורכת הדין, בת-שבע שרמן-שני פנתה בבקשה לציבור להמליץ עליה לשריון לרשימת הליכוד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא הבוקר בקריאה מפתיעה בדף הפייסבוק "אני גאה במתפקדי הליכוד. הם בחרו רשימה מצוינת לכנסת. רשימה רצינית ואחראית אשר מייצגת את כל חלקי העם, חילונים ודתיים, ותיקים ועולים חדשים, מזרחים ואשכנזים, ותיקים וצעירים. רשימה מגוונת ואחראית עם פנים חדשות מהנגב והגליל. אבל מתפקדי הליכוד עשו דבר נוסף. הם תמכו באופן גורף בהצעתי להוסיף עוד שני מועמדים, או מועמדות, במקומות ריאליים ברשימת הליכוד הכנסת. אשמח לקבל מכם, אזרחי ישראל, הצעות ורעיונות לבחירת מועמדות או מועמדות אלה. אנא שילחו הצעותיכם לכתובת המייל המצורפת".

בעקבות פרסום הודעתו של רוה"מ פנתה שרמן-שני, הפועלת למען העגונות ומסורבות הגט בפרט, דרך דף הפייסבוק שלה בבקשה מהציבור שימליצו עליה לרשימה. "אם אתן רוצות לראות אישה דתייה, די צעירה (37), פמיניסטית-הלכתית, מתנחלת (הר-גילה), עו"ד (ובוגרת תכנית לטוענות רבניות) שיודעת לפעול לתיקון כשלים בממסד הדתי - מבלי לשבור את הכלים. שמאמינה שכשפועלים לשנות צריך לפעול למען ובעד מה שמאמינים (ולא נגד...) שמאמינה בצמצום פערים ותחרות הוגנת - ומתן כלים לכל אחד להצליח. עם דגש על עזרה לשכבות החלשות... אשמח מאד אם תמליצו עלי".

אך מתברר שיש כאלו שמועמדותה של שרמן-שני מרגיזה אותם, קולות מחאה הושמעו כנגד המועמדת מטעם עצמה בקבוצת הפייסבוק הגדולה, "א' זה אבא" שעוסקת בזכויות האבות. "מה יהיה? עד שחוטובלי הלכה זאת רוצה להגיע" כתב אחד מחברי הקבוצה שאינה מחבבת בלשון המעטה את הפעילות הפמניסטיות שנאבקות בעד זכויות הנשים ופוגעות בעקיפין בגברים.

בקשתו של נתניהו תביא ככל הנראה למטח של בקשות ומועמדים ויהיה מעניין לראות כיצד ינצל נתניהו את הגימיק עד תומו והאם יבחר במועמדים בלתי צפויים לרשימת הליכוד.