בתגובה לרצח: באפרת יעלו לגבעת העיטם

במועצה המקומית אפרת יעלו היום לגבעת העיטם, השטח המיועד להיות השכונה החדשה הבאה של אפרת, וידע מאבקים רבים בעבר, לזכרו של ארי פולד שנרצח אמש. השר אורי אריאל: "תגובה ציונית הולמת"

חדשות כיפה יהונתן קליין 17/09/18 11:34 ח בתשרי התשעט

בתגובה לרצח: באפרת יעלו לגבעת העיטם
עולים לגבעת העיטם. ארכיון, צילום: Michal Fattal/Flash90

ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, הודיע כי תושבי אפרת יעלו לגבעת העיטם, לזכרו של ארי פולד, שנרצח אמש בפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון. "מחובתנו לקחת את הדוגמא של ארי לקום ולהסתער הבוקר אנו קמים ומסתערים, עולים לעיטם! לא כגנבים בלילה. כמו שארי הי"ד היה, כיהודים גאים, לאור יום, כי לנו הארץ הזאת!" כתב רביבי בחשבון הפייסבוק שלו.

https://www.facebook.com/oded.revivi/photos/a.186030148272284/985005841708040/?type=3&theater

גם שר החקלאות אורי אריאל הצטרף לרביבי וכתב: "הוחלט לעלות היום לגבעת עיטם באפרת. הגבעה עתידה להגדיל את היישוב אפרת משמעותית. את הרחבת אפרת אני מלווה החל מימי כשר השיכון. זוהי תגובה ציונית הולמת לרצח הנתעב של ארי היקר אתמול. אני מברך את ראש המועצה עודד רביבי על המהלך. בבניין הארץ ננוחם."

גבעת העיטם נמצאת צפון מזרחית ליישוב אפרת, סמוך לשכונת הזית, בה התגורר ארי פולד הי"ד. במקום צפויה להיבנות שכונה חדשה של אפרת, שתהיה השכונה הגדולה ביותר ביישוב ותרחיב אותו באופן משמעותי. על הבנייה בגבעת העיטם ניטשות מלחמות כבר שנים ארוכות, כנגד ארגוני השמאל והתושבים הפלשתיניים מהאזור, והתכניות לבנייה מתעכבות במשך זמן רב. כרגע קיימת במקום חווה חקלאית. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן