בשלום עכשיו טוענים לשחיתות בהתיישבות. דגן: "צביעות"

בתנועת השמאל האשימו בכירים בי"ש ב"שחיתות שלטונית" ובהקמת מאחזים לא חוקיים בעזרת כספי ציבור. ראש מועצת שומרון: "שלום עכשיו הפכה לכל כך לא רלוונטית, שזעקותיה המתחסדות, אינן נשמעות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/07/18 07:40 ג באב התשעח

בשלום עכשיו טוענים לשחיתות בהתיישבות. דגן: "צביעות"
מירי רגב ויוסי דגן , צילום: רועי חדי

בתנועת 'שלום עכשיו' החלו לאחרונה בקמפיין נגד בכירי ההתיישבות והנהגתה, בטענה של "שחיתות שלטונית ארוכת שנים". ראש המועצה האזורית שומרון החליט אמש (מוצאי שבת) לא לשתוק ולהגיב להאשמות.

"הניסיון של 'שלום עכשיו' להכפיש רק משום שיש מי שדואג לכבישים, לחינוך, ולתרבות למשפחות בהתיישבות, מעוררת שאט נפש", אמר דגן.

לדבריו, "הצביעות, והנכונות לדאוג לישובים לא מוסדרים של הבדואים בנגב, מחד ומאידך לנהוג כאילו משפחה המתגוררת בהתיישבות ביו"ש אינה זכאית לזכויות הבסיסיות ביותר של אזרח, אין בה דבר מלבד צביעות".

הקמפיין שלל שלום עכשיו נגד אנשי ההתישבות

הקמפיין שלל שלום עכשיו נגד אנשי ההתישבותצילום: צילום מסך

הקמפיין, שהתבטא באמצעות פרסום מודעות ברשתות החברתיות, כוון נגד תנועת 'אמנה' שלטענת אנשי תנועת השמאל השתמשה בעשרות מיליוני שקלים מכספי הציבור לטובת הקמת מאחזים לא חוקיים. עוד נטען כי "החבר'ה הטובים" ובראשם זאב (זמביש) חבר, יו"ר מועצת בנימין אבי רואה ויוסי דגן הם "שודדי הקופה הציבורית" וכי חלק מהשרים וחברי הכנסת לקחו חלק בנעשה. 

ראש מועצת שומרון לא נשאר חייב ואמר כי הוא "גאה לעמוד אל מול המתקפה הזו, וקודמותיה, לצד חברי זאב חבר זמביש, וראש מועצת בנימין אבי רואה. אנשים ראויים העושים לילות כימים למען מדינת ישראל, ארץ ישראל והאנשים המתגוררים בה.

"תנועת 'שלום עכשיו' הפכה לכל כך לא רלוונטית, שזעקותיה המתחסדות, אינן נשמעות, שכן הציבור בישראל, חכם, ומבין מתי מאכילים אותו שקרים וחצאי אמיתות".