בשומרון מציגים: קמפיין זה"ב משותף לישראלים ופלסטינים

יחידת התחבורה במועצת שומרון פנתה למנהיגים פלסטינים מקומיים, במטרה לקדם שיתוף פעולה בתחום ההסברה, ולצמצם את מספר תאונות הדרכים באזור. הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים אימצה את הקמפיין

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/18 10:17 א בתמוז התשעח

בשומרון מציגים: קמפיין זה"ב משותף לישראלים ופלסטינים
קמפיין זה"ב משותף ליהודים ופלסטינים בשומרון, צילום: רועי חדי

לאחר שלפני כשנה וחצי נהרגה משפחה פלסטינית בת שמונה נפשות בכבישי השומרון, ובעקבות תאונות קשות שבהן נפגעו ישראלים ופלסטינים, פנתה יחידת התחבורה במועצה האזורית שומרון, למנהיגים פלסטינים מקומיים, המהווים אופוזיציה לרשות הפלסטינית, זאת במטרה לקדם שיתוף פעולה בתחום ההסברה, ולצמצם את מספר תאונות הדרכים באזור.

לאחר שהחל הקמפיין בשומרון, בכירי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים זיהו את חשיבות הטיפול בנושא. ובהתייעצות עם גורמי המקצוע במועצה האזורית שומרון, החליטו לאמץ את הפרויקט, ולהרחיבו. 

אתמול פתחה הרשות בקמפיין הסברה משותף, ישראלי ופלסטיני, בשומרון. שלטים בערבית ובעברית הוצבו בכ-30 צמתים מרכזיים עם הכיתוב: "חלאס,, לא נוסעים שלפני חוגרים מלפנים ומאחור".  

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, שהוביל את המהלך ציין: "תאונות הדרכים הן מכת מדינה, וכך גם בשומרון. לקחנו על עצמנו לקדם את ההסברה בנושא הזהירות בדרכים, הן לערבים והן ליהודים, מתוך מחשבה משותפת עם ההנהגה המקומית באזור, ואני שמח שהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, אימצה את הפרויקט והרחיבה אותו. יותר מדי תאונות דרכים, יותר מדי מקרי מוות קשים ומיותרים קרו באזור לאחרונה. מחובתנו לעשות כל מה שביכולתנו כדי לעצור את המכה הנוראית הזו. וכך אנו עושים".

יוסי דגן עם המנהיגים הפלסטינים בשומרון

יוסי דגן עם המנהיגים הפלסטינים בשומרוןצילום: רועי חדי