ברק מגיב לחיקוי נתניהו: "יש לו ג'וב נוסף, העורך הראשי של ישראל היום"

ראש הממשלה לשעבר לא נשאר חייב לסרטון שהעלה נתניהו והתייחסות וירטואלית משלו הוא אמר בין היתר כי "הסתבר שלנתניהו יש ג'וב נוסף - הוא העורך הראשי של ישראל היום" וכי "ביבי ממש מגנט למושחתים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 05/09/17 07:31 יד באלול התשעז

ברק מגיב לחיקוי נתניהו: "יש לו ג'וב נוסף, העורך הראשי של ישראל היום"
אהוד ברק חוזר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פעם הם נלחמו כתף אל כתף בסיירת מטכ"ל, כיום הם נלחמים זה בזה בקרבות רשת. ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק, הגיב אמש (שני) לסרטון שהעלה ראש הממשלה נתניהו, בו הוא לעג למפקדו לשעבר וחיקה אותו.

"שתי פרשות שחיתות מהחמורות בישראל מתפוצצות בערב אחד" כתב ברק בדף הפייסבוק שלו, "ישראל היום והצוללות. כן ביבי, הצונאמי של השחיתות הגיע מהר יותר מהצונאמי המדיני".

ברק עבר לעקיצה משלו ואמר כי בתחילת השבוע "הסתבר שלנתניהו יש ג'וב נוסף - הוא העורך הראשי של ישראל היום. קיבל מתנה אסורה ומושחתת בשווי מאות אלפי שקלים שמפיצה בחינם את הספינים שלו".

https://www.facebook.com/Barak.Ehud/videos/1656849244347345/

שר הביטחון לשעבר תקף את נתניהו וטען: "ביבי ממש מגנט למושחתים. כל המעגל הפנימי סביבו נגוע לכאורה בשחיתות ונתניהו, שהוא הראשון לזהות גניבת חמגשיות על ידי אב הבית איננו יודע מאומה". לדבריו, "ביבי ומעגל השחיתות סביבו הם סכנה ממשית לביטחון ישראל ולאוסף ערכיה. ראשי הקואליציה וחברי הליכוד - זוהי שעת מבחן הסירו מאיתנו את החרפה הזו לפני שתשקעו בה גם אתם".

דברי ברק נאמרו כתגובה לסרטון שהעלה מוקדם יותר אתמול ראש הממשלה, בו הוא סיפר על סיורו הסמוי בדרום תל אביב ועל מצבה של ישראל בזירה הבינלאומית. כאן הוא שחרר מעט את העניבה ושאל תוך שהוא מחקה את דיבורו של ברק: "איפה הבידוד? איפה הטס'ונאמי?"