ב"התעוררות" עקצו את אלקין: "יש לך בית בכפר אלדד לחזור אליו"

אשת השר והמועמד החדש לראשות העיר ירושלים פרסמה מודעה לחיפוש דירה להשכרה בבירה. במפלגתו של המועמד המתחרה ברקוביץ' הגיבו: "הקפאת הבנייה שהטילה הממשלה בה הוא חבר יצרה מחסור חמור בדירות, והמחירים - בשמיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/18 14:29 כד בסיון התשעח

ב"התעוררות" עקצו את אלקין: "יש לך בית בכפר אלדד לחזור אליו"
אלקין וברקוביץ', צילום: פלאש 90, מרים אלסטר ושרון גבאי

תנועת "התעוררות", מפלגתו של המועמד לראשות העיר ירושלים, עופר ברקוביץ', "בירכה" היום (ה') על מעברו של השר זאב אלקין לעיר, ולעגה על המודעה שפרסמה אשתו לחיפוש דירה בבירה.  

אמש פרסמה אשתו של אלקין, מריה טרוס, מודעה בפייסבוק שבו כתבה: "אני מחפשת לשכור דירה/בית/קוטג' 7-6 חדרים, רצוי עם גינה או מרפסת גדולה. תקציב - עד 9,000 שקל". 

בעמוד הפייסבוק של "התעוררות" הגיבו על פרסום המודעה, וכתבו: "אנו מברכים את משפחת אלקין על המעבר לירושלים ואיתו - ההתמודדות עם משבר הדיור בעיר. מי שגר בירושלים כבר שנים מכיר את הקושי של חיפוש דירה טובה למשפחה, גם בתקציב 'צנוע' של 9,000 שקל בחודש". 

עוד נכתב כי "הקפאת הבנייה שהטילה הממשלה, בה הוא חבר, על חלקים רחבים של בירת ישראל (גילה, פסגת זאב, רמות, ועוד) יצרה מחסור חמור בדירות, והמחירים - בשמיים. שמחים על כל משפחה שעוברת לעיר, לפחות להם יש בית בכפר אלדד לחזור אליו", נכתב בעקיצה.

אמש הגיב אלקין בטוויטר לביקורת שגררה המודעה שפרסמה אשתו, וכתב: "לא כולם חייבים לגור בירושלים במקומות ל'אנשים חושבים' במרכז העיר. אפשר גם בשכונות -פסגת זאב (גרנו שם כמה שנים, מקום נחמד), גילה, הר חומה, רמות, ארמון הנציב ועוד. ושם בהחלט אפשר לשכור דירה או אפילו לפעמים בית במחיר הזה. מי שמעוניין להיות שכן מוזמן לפנות למידע".

אלקין הוסיף: עליתי ארצה עם 150$ בכיס, אין לי הורים עשירים ואיכשהו לא התעשרתי בשירות הציבורי. לכן לגור בשכונות בהחלט בסדר מבחינתי, כמו גם לרוב הציבור הירושלמי. כרגע אני גר בדירת הורים קטנה בנווה יעקב, וכשהילדים יסיימו לימודים בקייץ אנחנו מחפשים דירה שמתאימה למשפחה עם חמישה ילדים. אשמח להצעות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן