"ברכות" בימין על פרישתה של ח"כ זועבי שטוענת: "קמפיין שקרי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 26/12/18 19:45 יח בטבת התשעט

"ברכות" בימין על פרישתה של ח"כ זועבי שטוענת: "קמפיין שקרי"
פורשת או לא פורשת? חנין זועבי, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

האם ח"כ חנין זועבי פורשת מהחיים הפוליטיים? במהלך הערב (שלישי) דווח כי חברת הרשימה המשותפת החליטה שלא להתמודד בבחירות הקרובות. עם זאת, למרות שמחת אנשי הימין נראה ששמחתם מוקדמת מדי מאחר וזועבי הכחישה את הדברים.

"לא התקיים דיון במפלגת בל"ד בעניין התמודדותי לכנסת הבאה", היא מסרה בתגובה לשמועות ואמרה כי "הנושא לא נמצא על סדר היום שלי". לדבריה, "מוקדם לדון בעניין. ככל הנראה מישהו לא מעוניין לראות אותי בכנסת, והחל להפיץ שמועות במסגרת הקמפיין השקרי שלו".

שמחו מוקדם מדי. אדלשטיין וליברמן

שמחו מוקדם מדי. אדלשטיין וליברמןצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

מי שלא חיכו להודעה רשמית בנושא היו חברי כנסת ושרים ש"בירכו" על המהלך שכביכול הסתמן. יו"ר הכנסת, ח"כ יואל (יולי) אדלשטיין צייץ בטוויטר כי "בלי זועבי ובלי זחאלקה. ובעזרת השם, גם בלי בל"ד כולה. המפלגה הזו לא תורמת דבר לכנסת, להפך, פוגעת בציבור הישראלי כולו".

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הוסיף כי הוא "מברך על פרישתם הצפויה של זועבי וזחאלקה מכנסת ישראל. סוף סוף חלק מהגיס החמישי היושב בכנסת הולך הביתה. מקווה שה'צמד חמד' הזה לא רק יפרוש מהכנסת אלא גם ממדינת ישראל ויעבור למקום הראוי לו- בעזה או בדמשק". גם יו"ר האיחוד הלאומי, השר אורי אריאל, ציין כי "חבל שלא נעשה קודם, זועבי החליטה שלא תתמודד לכנסת. הזמן הגיע כבר ממזמן... קחי את חברייך ולכו ישר לרמאללה".