מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הבן של הרב יעקב מדן מצמרר: כך נפרד הלוחם מבית החולים - "חלומו של כל פצוע אנוש"

אלישע מדן שנפצע אנוש בעזה ונלחם על חייו שוחרר מבית החולים שערי צדק לאחר 53 ימי אשפוז. אנשי הצוות ערכו עבורו פרידה מרגשת. אלישע סיכם: "אין מצב שהייתי ככה בריא, שמח, אופטימי, בלעדיכם. צוות כזה מדהים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/24 12:39 כא בטבת התשפד

מצמרר: כך נפרד הלוחם מבית החולים - "חלומו של כל פצוע אנוש"
אלישע מדן נפרד מהצוות, צילום: שערי צדק

אלישע מדן, בנו של הרב יעקב מדן, לוחם מילואים שנפצע בפיצוץ בבית הצמוד למסגד בצפון רצועת עזה, אירוע בו נהרגו ארבעה מחבריו למילואים, שוחרר היום (ג') מבית החולים שערי צדק לאחר 53 ימי אשפוז לשיקום בתל השומר. אלישע נפצע בצורה אנושה, ונכנס לסדרת טיפולים ארוכה שכללה טיפול כירורגי, פלסטיקה, אורתופדיה ועוד.

הפרידה של מדן מצוות בית החולים צילום: שערי צדק

בשחרורו מבית החולים אמר אלישע: "הרופא ביסעור שפינה אותי התעקש שהוא יפנה את כל הפצועים. נראה לי שזה הנס הכי גדול שהיה לי, שבסוף אישרו ליסעור לקחת את כל ארבעת הפצועים והוא הנחית אותי פה עם כל הפצועים. זה הנס הגדול שנחתתי פה ולא בבית חולים אחר. אין מצב שהייתי ככה בריא, שמח, אופטימי, בלעדיכם. צוות כזה מדהים, חלומו של כל פצוע אנוש" אמר מדן. "תודה רבה לכם שהצלתם לי את החיים" סיכם.

"פגשנו גיבור שנלחם יחד עם חבריו בגבורה"

עשרות אנשי צוות שערי צדק הגיעו להיפרד מאלישע וסיפרו: "פגשנו גיבור שנלחם יחד עם חבריו בגבורה. התמודדתו של אלישע, כוחות הנפש והגוף שלו, נתנו לנו השראה גדולה. באנו לחזק ויצאנו מחוזקים. אנחנו מאחלים מכל הלב המשך החלמה מהירה וקלה לאלישע ולכל פצועי המלחמה".

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין, אמר לאלישע: "לכל אחד מאיתנו יש חלק בזה שהחלמת. אבל הזכות העיקרית היא שלך. האנרגיה שלך, הרצון שלך. אנחנו צריכים את זה בתוך צוות. הזכות העיקרית היא שלך. תודה לצוות הנהדר. שנזכה לראות חיילים שיוצאים החוצה ובאים לבקר".