מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

משרד הבריאות לארגון הבריאות העולמי: אכזבתם אותנו

משרד הבריאות הישראלי מפרסם הודעת גינוי מאשימה וטוען כי ארגון הבריאות העולמי מתעלם מהזוועות שביצע חמאס ומתמקד בפעילות של ישראל בעזה: "חמאס ביצע מעשי טרור בישובים ישראליים, עינה ורצח תינוקות, אנס נשים ולקח כבני ערובה חולים וקשישים, בהם ניצולי שואה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/23 17:54 א בחשון התשפד

משרד הבריאות לארגון הבריאות העולמי: אכזבתם אותנו
מטה ארגון הבריאות העולמי בשוויץ, צילום: shutterstock

חרבות ברזל: משרד הבריאות הישראלי יוצא היום (ב') בגינוי חריג להעלמותו של ארגון הבריאות העולמי ממתקפת חמאס על אזרחי ישראל. מגינויו של המשרד עולה כי ארגון הבריאות העולמי בחר להתמקד דווקא בפעולות שישראל נוקטת בכדי להגן על עצמה. "משרד הבריאות הישראלי מבקש להביע את אכזבתו מתגובת ארגון הבריאות העולמי למצב שבו שרויה עתה ישראל ולמעשיה לאחר הזוועות והפשעים הנוראים שביצע ארגון הטרור "חמאס" כלפי אזרחי ישראל", כתבו במשרד הבריאות.

"ישראל נקטה מאמצים גדולים כדי לצמצם את הסכנה לחיי אזרחים"

"בעוד חמאס ביצע מעשי טרור בישובים ישראליים, עינה ורצח תינוקות, אנס נשים ולקח כבני ערובה חולים וקשישים, בהם ניצולי שואה, ארגון הבריאות העולמי בחר להתמקד בעיקר בהפסקת פעולות הנגד של ישראל", האשימו במשרד.

"ישראל נקטה מאמצים גדולים כדי לצמצם את הסכנה לחיי אזרחים ותושבים פלסטינים באזור הלוחמה ברצועת עזה, ולהציל את חייהם על ידי פינויים מאזור העימות בצפון רצועת עזה. אולם מאמצים אלה סולפו והושמצו, למרות העובדה הידועה לכל כי אנשי "חמאס" ממשיכים להשתמש באזרחים ותושבים אלה כבמגנים אנושיים", כתבו עוד.

"חמאס מציב משגרי רקטות ליד מתקנים רפואיים"

במשרד מאשימים כמובן את החמאס וכותבים: "חמאס ממשיך לתקוף אזרחים ישראליים ותשתיות בריאות. הוא מסתיר טילים ונשק המשמשים לטרור מתחת לבתי חולים, ומציב משגרי רקטות ליד מתקנים רפואיים. הוא עושה זאת במכוון, תוך הפקרה מודעת של חיי הפלסטינים תושבי רצועת עזה. הקריאה של ישראל לפינוי תושבי הרצועה מאזור העימות היא אמצעי להגנה על תושבים אלה, אבל היא נתקלת במאמצים מצד "חמאס" להפריע לכך".

במשרד חותמים: "אנו מצרים על התעלמות ארגון הבריאות העולמי מהזוועות שממשיכות להתבצע על ידי ארגון הטרור "חמאס", ועל הניסיון לייצר משוואה בלתי מתקבלת על הדעת בין הצדדים".