ברוך דיין האמת: הרבנית פנינה שפירא הלכה לעולמה

הרבנית פנינה שפירא, אלמנתו של הרב שפירא זצ"ל הרב הראשי לישראל לשעבר וראש ישיבת מרכז הרב, נפטרה בשיבה טובה בגיל 101. ראש הממשלה ספד לה: "הייתה דוגמה ומופת לצניעות וחסד ובאישיותה הייחודית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/19 09:19 כז בטבת התשעט

ברוך דיין האמת: הרבנית  פנינה שפירא הלכה לעולמה
בית עלמין, צילום: פלאש 90. דוד כהן

הרבנית פנינה שפירא, אלמנתו של מרן הרב אברהם אלקנה כהנא שפירא זצ"ל הרב הראשי לישראל לשעבר וראש ישיבת מרכז הרב, ואימו של ראש הישיבה הרב יעקב שפירא שליט"א, נפטרה בשיבה טובה. 

מסע הלווייתה של הרבנית שפירא ז"ל יצא היום (ו') מישיבת מרכז הרב להר הזיתים בשעה 10:3.  

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לרבנית פנינה ז"ל:  אני שולח תנחומים למשפחת שפירא על פטירתה של הרבנית פנינה שפירא, אלמנתו של הרב אברהם שפירא ז״ל, שהלכה הלילה לעולמה. הרבנית שפירא הייתה דוגמה ומופת לצניעות וחסד ובאישיותה הייחודית פעלה למען אהבת עם ישראל, בארץ ישראל, על פי תורת ישראל. היא תרמה רבות לישיבת ״מרכז הרב״, מספינות הדגל המובילות של הציונות הדתית. יהי זכרה ברוך לעד.

מפלגת האיחוד הלאומי השתתפה בצער משפחת שפירא וישיבת מרכז הרב על פטירת הרבנית פנינה: "מסירות נפשה על התורה והיותה יד ימינה של בעלה הצמיחה דור מפואר של תלמידי חכמים הנאמנים לתורה לעם ולארץ. בענווה ואצילות היוותה יד תומכת ובונה של ישיבת מרכז הרב וזכות תורת הגאולה היוצאת מבית מדרש זה תהיה מליצת יושר עליה".