בקשה: תתחילו ללמוד מסכת ברכות לרפואתו של הרב אלישע וישליצקי

הרב יוסף אלנקווה יוצא בקריאה דחופה לציבור: "כיוון שעברתי מחלה דומה וניצלתי בזכות אבות ובזכות תפילת רבים. אני מבקש מכל מי שיכול להתחיל היום ללמוד מסכת ברכות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/18 09:13 יא בטבת התשעט

בקשה: תתחילו ללמוד מסכת ברכות לרפואתו של הרב אלישע וישליצקי
הרב אלישע וישליצקי, צילום: באדיבות המצולם

בחודשים האחרונים מתמודד הרב וישליצקי עם מצב בריאותי לא פשוט. בני משפחתו הוציאו בקשה מהציבור להתפלל לרפואת הרב אלישע בן בלהה ברטה וישליצקי. 

היום מפרסם הרב יוסף אלנקווה כי בניו של  הרב אלישע שיחיה הלכו לציון הבבא סאלי ומשם נסעו למורנו הרב חיים קנייבסקי שליט"א. הרב ברך את הרב אלישע ואמר שטוב להתחיל ללמוד מסכת ברכות להצלתו. למשפחה נודע כי הרב אלנקווה עבר מצב דומה ופנו לעזרתו. 

הרב אלנקווה מבקש: "לבקשת המשפחה וכיוון שעברתי מחלה דומה וניצלתי בזכות אבות ובזכות תפילת רבים. אני מבקש מכל מי שיכול להתחיל היום ללמוד מסכת ברכות מי שיכול ללמוד גמרא בבלי שילמד מי שיכול ללמוד ירושלמי שילמד מי שיכול משניות עם מפרשים שילמד מי שיכול רק ללמוד משניות שילמד."

עוד מוסיף הרב: "בבקשה בבקשה כל מי שקורא בקשתי זו הנכתבת בדמעות שליש שתפו והפיצו לא צריך איתותי לייט רק שיתופים כולנו אנשים ונשים חייבים למסור את נפשנו להצלתו. את מכתב זה הנני כותב בתאום עם בני הרב. ורפוא ירפא אמן."

שיעור בדף הראשון להצלחתו:

נא לומר לפני הלימוד:
הריני לומד מסכת ברכות להצלחת ורפואת הרב אלישע בן ברטה בלהה .