בקרוב: הסוף לקבוצות ההמוניות בוואטסאפ

עדכון חדש לאפליקציית וואטסאפ תאפשר לכם לבחור מי רשאי להוסיף אתכם לקבוצות. איך זה יעבוד? הפרטים בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/19 10:15 כב באדר א'

בקרוב: הסוף לקבוצות ההמוניות בוואטסאפ
צילום: pixabay

וואטסאפ החליטה לעדכן את האפליקציה ולהתיר אפשרות חדשה ליצירת קבוצות. בקרוב אתם תוכלו לקבוע מי יהיה רשאי להוסיף אתכם לקבוצת וואטסאפ. 

כיום, כל אדם שיש שיש לו את מספר הסלולרי שלכם יכול להוסיף אתכם לקבוצה ללא רשותכם. השינוי יכלול את האפשרות לבחור להתיר לאנשים מסוימים לצרף אתכם לקבוצות. בקרוב תמצאו את אפשרות חדשה בתפריט ההגדרות הפרטיות באפליקציה. 

צילום: ללא

במסגרת השינוי תישאלו מי יכול להוסיף אתכם לקבוצות. האפשרות הראשונה, "כולם"- זה המצב היום - כל מי שיש לו את המספר שלכם יכול להוסיף אתכם לכל קבוצה. אפילו אם אתם לא מכירים אותו. זה יישאר ככל הנראה ברירות המחדל - כלומר כל עוד לא תיכנסו ותשנו משהו - כולם יכולו להמשיך לצרף אתכם בלי רשות.

האפשרות השניה - אנשי הקשר שלי. רק אנשים שאתם מכירים מספיק טוב יוכלו לצרף אתכם לקבוצה. אם תמחקו מישהו מאנשי הקשר, הוא לא יוכל יותר להוסיף אתכם יותר.

האפשרות השלישית היא השקט הכמעט מוחלט - אף אחד לא יכול להוסיף אתכם, ללא רצונכם לקבוצה בוואטסאפ. באפשרות הזו, וגם בשניה, אם מישהו ינסה לצרף אתכם, אתם תקבלו הודעה ובה קישור להצטרפות לקבוצה, ותוכלו לבחור אם להליק עליה ולהצטרף, או להתעלם מההזמנה.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368