בקרוב: אזור תעשייה חדש בקריית ארבע

שר הכלכלה אלי כהן הגיע היום (ג') לקריית ארבע והניח את אבן הפינה לאיזור התעשייה החדש בעיר. ראש המועצה מלאכי לוינגר: "כלכלה פורחת זו התשובה האמיתית לזכותנו והתיישבותנו בעיר האבות"

חדשות כיפה גלעד כהן 09/10/18 19:03 ל בתשרי התשעט

בקרוב: אזור תעשייה חדש בקריית ארבע
מלאכי לוינגר והשר אלי כהן, צילום: דוברות שר הכלכלה

היום (ג') החלו העבודות להקמת אזור תעשייה חדש בקריית ארבע. במהלך הביקור הניחו שר הכלכלה אלי כהן וראש מועצת קרית ארבע חברון מלאכי לוינגר את אבן הפינה לאיזור התעשייה החדש, שכזכור לפני כחודש השר הקצה לפיתוחו 10 מיליון שקלים.

שטחו של אזור התעשייה הנו 100 דונם והוא ממוקם מול האזור התעשייה הקיים (שלב ב'). בחודשים הקרובים יחלו בשטח עבודות הפיתוח, ולאחר מכן מנהלת אזורי התעשייה קרית ארבע חברון תצא בשיווק של  השטחים למסחר ויזמות. 


ראש המועצה מלאכי לוינגר: בירך את שר הכלכלה והודה לו על תמיכתו בקידום אזור התעשייה החדש, ובעסקים המקומיים של קרית ארבע חברון. "כלכלה פורחת זו התשובה האמיתית לזכותנו והתיישבותנו בעיר האבות. אני שמח שהגענו למצב של תפוסה מלאה באזור תעשייה הקיים, מה שדורש מאיתנו להתרחב, ולהכין את המקום החדש על מנת שנוכל לשווק ליזמים הממתינים בתור. לאפשר פיתוח של עשרות מקומות עבודה חדשים לתושבי קריית ארבע חברון. זכינו שקריית ארבע חברון מהווה מוקד כלכלי לאזור כולו"

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן שיבח את ראש המועצה לוינגר על פועלו, והוסיף כי" מי שחושב לרפות את ידנו טועה, אותנו לא ישברו - אנחנו נחזק את ההתיישבות, נפתח אזורי תעשייה ונחזק את הכלכלה הישראלית בכל מקום בארץ וגם ביהודה ושומרון.