בעקבות ההטרדות ברתמים: המשטרה חשפה הרואין ותחמושת בכפר הבדואי

המשטרה חשפה בכפר ביר הדאג´ אלפי דולרים, 90 ק"ג הרואין, חשיש ותחמושת. החשיפה: בעקבות תלונות שהוגשו מטעם היישוב הדתי רתמים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/08/15 16:20 יח באב התשעה

בעקבות ההטרדות ברתמים: המשטרה חשפה הרואין ותחמושת בכפר הבדואי
דוברות משטרת ישראל, צילום: דוברות משטרת ישראל

לפני כשבועיים פורסם ב'כיפה' כי תושבי הכפר הבדואי ביר הדאג' מטרידים את תושבי היישוב הדתי רתמים שבנגב, ומבצעים פריצות והטרדות במקום.

אתמול, בעקבות ההטרדות פשטה המשטרה על הכפר במסגרת בפעילות ממוקדת ומבוססת מודיעין בהשתתפות שוטרים ולוחמים מתחנת דימונה, כלבן מיחידת כלבני מחוז דרום וימ״ס דרום בפיקודו של רפ"ק ארקדי שוסטר

הפעילות, שהחלה אתמול בערב ונמשכה עד לשעות אלה הביאה לחשיפתם של עשרות ק"ג של חומר החשוד כסם מסוג הירואין וחשיש, תחמושת רבה ועשרות אלפי שקלים וכסף זר שהוסלקו ברחבי הכפר ולטרקטורון החשוד כמזויף , כמו כן נעצרו שבעה חשודים בהחזקתם של הסמים הכספים והאמלח והם הועברו לחקירה בתחנת דימונה.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/83201526433.mp4[/embed]

רפ"ק ארקדי שוסטר קצין אג"מ תחנת דימונה מפקד הפעילות שנערכה במהלך היממה האחרונה ציין כי לאור אירועי גרימות הנזק לחקלאות ביישוב רתמים וההצקות החוזרות ונשנות מצד שכניהם בביר הדאג', מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם הלוי ביחד עם ממ"ר נגב תנצ אמנון אלקלעי ערכו מספר פגישות עם נציגי היישוב רתמים והחליטו על שורה של פעילויות מבצעיות בשילוב יחידות מיוחדות, עוד הוא ציין כי מפקד המחוז הדרומי עוקב מקרוב אחר הפעילות המבצעית שנעשית באיזור וכי הפעילות תמשך ככל שידרש.