בנצי גופשטיין לדוגמנית הישראלית: אל תינשאי לכדורגלן ברצלונה

יו"ר ארגון להב"ה פנה לקורל סימנוביץ והפציר שלא תתחתן עם השחקן הלא יהודי, "בנישואייך, את מצטרפת לששת המיליונים שנספו בשואה הנוראה אותה חווה עמנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/18 14:37 טו בסיון התשעח

בנצי גופשטיין לדוגמנית הישראלית: אל תינשאי לכדורגלן ברצלונה
גופשטיין בפניה אל סימנוביץ, צילום: צילום מסך מיוטיוב

הדוגמנית הישראלית, קורל סימנוביץ צפויה להינשא מחר לכדורגלן קבוצת ברצלונה סרג'י רוברטו, אך יש מי שלא אמר נואש בניסיונות לשכנעה שלא להינשא לגוי.

"הלוא בנישואייך לאדם שאינו יהודי", פנה לדוגמנית יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, "את מצטרפת לששת המיליונים שנספו בשואה הנוראה אותה חווה עמנו. כך ראתה זאת ראש ממשלת ישראל לשעבר, גולדה מאיר".

https://www.youtube.com/watch?v=oKYteoyUJ6E&feature=youtu.be

בהמשך הוא ציין כי לנישואין מעורבים ישנה השפעה גדולה על זהות הצאצאים, אשר לדבריו ולאור "ניסיונו מטיפולים רבים על בסיס יומיומי במקרי התבוללות, ילדים לנישואין כאלו יוצאים מבולבלים בזהותם כאשר המסורת מתערבבת אחד בשני". לסיום הציע גופשטיין לסימנוביץ לפנות לארגון להב"ה, על מנת שיוכלו לעזור לה בהליך ביטול האירוע.

סימנוביץ (26) הכירה את רוברטו בשנת 2014, לאחר שפנה אליה דרך חשבון האינסטגרם שלה. בספטמבר 2017 הם התארסו ומחר כאמור אמורים השניים להתחתן באופן רשמי

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן