בניגוד לעמדת גנץ - תהלה פרידמן: "הייתי מעדיפה שיאשרו את בן ארי ואת בל"ד"

חברת כחול לבן התייחסה, בפאנל בחירות, לפסילת חבר עוצמה יהודית זאת בניגוד לציוץ של ראש מפלגתה. חוטובלי לפרידמן: "אתם עושים הונאת דברים לציבור. אל תתחפשו לימין. פורים יש פעם בשנה"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 18/03/19 16:54 יא באדר ב'

בניגוד לעמדת גנץ - תהלה פרידמן:  "הייתי מעדיפה שיאשרו את בן ארי ואת בל"ד"
פאנל הבחירות במכללה, צילום: דותן רמות. מכללת אורות ישראל

פסילתו של ד"ר מיכאל בן ארי על ידי בית המשפט העליון עמדה במוקד פאנל בחירות שנערך היום (ב') במכללת אורות ישראל, בו התבטאה נציגת כחול לבן בצורה שונה מאשר ראש הרשימה, בני גנץ.

"צר לי על ההחלטה של בית המשפט העליון", אמרה תהלה פרידמן במהלך האירוע והוסיפה כי הייתה "מעדיפה שיאשרו גם את בן ארי וגם את בל"ד".

לא כולם במפלגתו חושבים כמוהו. ציוצו של גנץ

לא כולם במפלגתו חושבים כמוהו. ציוצו של גנץצילום: צילום מסך מטוויטר

אמש, לאחר ששופטי העליון החליטו להפוך את החלטת ועדת הבחירות ולפסול את חבר עוצמה יהודית מלהיבחר לכנסת, צייץ יו"ר כחול לבן, גנץ, כי הוא "חושב שטוב שיש שופטים בירושלים שיודעים לשים גבולות ואתיקה במקום הנכון".

בפאנל, שהנחתה דיקנית הסטודנטיות במכלל, הרבנית ד"ר לאה ויזל, תקפה ח"כ ציפי חוטובלי מהליכוד את שרת המשפטים על רקע פסילתו של בן ארי: "שקד מינתה שופטים שהיא טוענת שהם ימניים אבל זה לא עזר ביום פקודה". בהמשך היא הטיחה בפרידמן שהיא ומפלגתה מוליכים שולל את הציבור: "אתם עושים הונאת דברים לציבור ואם יש משהו שאני לא מוכנה לקבל זה הונאה. אל תתחפשו לימין. פורים יש פעם בשנה".


(צילום: דותן רמות. מכללת אורות ישראל)

בפאנל לקחו חלק נציגות ממפלגות נוספות כמו עידית סילמן מאיחוד מפלגות הימין, רוני ססובר מהימין החדש, ליבי מולד מזהות ומיכל צ'רנוביצ'קי ממפלגת העבודה שאמרה כי הייתה מעדיפה לראות את בן ארי בכנסת מאשר מלמד תלמידים: "זה גרוע פי מאה שאדם כזה מחנך את בני הציונות הדתית. עדיף שידבר בכנסת וחברי הכנסת יצאו החוצה מאשר שידבר בבית הספר".