בנט: "לשחרר את צה"ל מבג"ץ, כדי שצה"ל ינצח את חמאס"

יושבי הראש של הימין החדש במתקפה קשה על המדיניות של צה"ל, וטוענים כי בג"ץ פוגע בחיילים: חיילי צה"ל חושבים חמש פעמים לפני שהם יורים במחבלים, מחשש שיועמדו לדין". צפו במסיבת העיתונאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/19 13:45 י באדר ב'

בנט:  "לשחרר את צה"ל מבג"ץ, כדי שצה"ל ינצח את חמאס"
בנט ושקד בהשקת הקמפיין בחודש האחרון לבחירות, צילום: ללא

בצל הפיגוע הקשה בשומרון, יושבי ראש מפלגת הימין החדש, שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד, כינסו בצהריים (א') מסיבת עיתונאים להשקת הקמפיין החדש של המפלגה, בו תקפו את המשפטיזציה בצבא.

בפתח דבריו אמר השר בנט, "המשימה שלי ושל איילת שקד היא ברורה: לשחרר את צה"ל מבג"ץ, כדי שצה"ל ינצח את חמאס", והוסיף, "צה"ל לא מוציא צו הריסה כי אדם רק נפצע קשה ולא נהרג, כי צה"ל יודע שבג"ץ יזרוק אותו מהמדרגות. זוהי ישראל של 2019, וזו תוצאה של משפטיזציה שחלחלה עמוק לתוך כל מערכות השלטון, ובמיוחד למערכת הביטחון. חיילי צה"ל חושבים 5 פעמים לפני שהם יורים במחבלים, מחשש שיועמדו לדין".

https://www.facebook.com/NaftaliBennett/videos/330212927630459/

"הגיע הזמן לומר ביושר: בג"ץ אוזק את ידי חיילי צה"ל מלנצח את הטרור. כדי לנצח את חמאס, צריך לשחרר את צה"ל מבג"ץ", הוסיף בנט.

"הגיע הזמן לשים את זכות החיים של הישראלים, מעל זכות האדם של המחבלים", קבע בנט, "הציבור בישראל לא בחר את השופטים, אבל הם מתנהלים כאילו הם הרשות המחוקקת והמבצעת. אנחנו נשים לזה סוף".

יו"ר הימין החדש השרה איילת שקד התייחסה לפיגוע הרצחני, "מחבלים יצאו למסע רצח של ישראלים. שולחים תנחומינו למשפחות. שוב נשמע את הסיסמאות 'נמצה את הדין עם המחבלים' אבל שוב, לא יקרה להם כלום".

"המחבלים לא מפחדים. יש לך מספר סיבות, אחת מהן היא המשפטיזציה שחדרה לצה"ל", הוסיפה שקד.

מתחקיר ראשוני של הפיגוע בשומרון עולה כי החיילים החמושים שהיו בסביבת הפיגוע לא נטרלו את המחבל, ואף נתנו לו להימלט ולפגוע באזרחים נוספים. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן