בנט: ״המחבלים הפסיקו לפחד"

בעקבות גל הפיגועים, יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט החליט להביא את חוק גירוש משפחות מחבלים ביום ראשון הקרוב להצבעה בוועדת השרים לחקיקה. יוזם החוק, ח"כ מוטי יוגב: "יש להסיר את החסמים מעל החוק לגירוש משפחות מחבלים רוצחים ולהוסיף עוד כלים לארגז הכלים להרתעה"

חדשות כיפה גלעד כהן 13/12/18 17:03 ה בטבת התשעט

בנט: ״המחבלים הפסיקו לפחד"
נפתלי בנט, צילום: פלאש 90

שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט אמר על גל הפיגועים האחרונים כי זו תוצאה של כוח ההרתעה של צה"ל שנפגם. "גל פיגועי הרצח מתחולל כי המחבלים הפסיקו לפחד מאיתנו. יהודים נרצחים כי השתתפות בפיגועי טרור הפכה לביזנס משתלם, והמשפטיזציה משתקת את מערכת הביטחון מלפעול."

ח"כ מוטי יוגב

חבר וועדת חוץ וביטחון, ח"כ מוטי יוגבצילום: פלאש 90. יונתן סינדל

בנט הוסיף כי לא הרסו למעלה מ-105 בתי מחבלים וכי לא עוצרים משכורות רוצחים ולא מגרשים מחבלים. "עמיעד ישראל ז״ל ושני חיילים גיבורים נרצחו באכזריות על ידי השפלים שבאדם. לכן, החלטתי להביא את החוק לגירוש משפחות מחבלים להצבעה ביום ראשון הקרוב, למרות התנגדותם הנמרצת של המשפטנים הסובבים את נתניהו. אם לא נפעל מיד, נראה התגברות של גל הטרור״. 

חבר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח״כ מוטי יוגב הגיב גם הוא על גל הפיגועים האחרון וקרא לראש הממשלה ושר הביטחון להסיר את החסמים מעל החוק לגירוש משפחות מחבלים רוצחים ו "להוסיף עוד כלים לארגז הכלים להרתעה." יוגב אמר כי חוק זה חיוני לעצירת הטרור, למניעת פיגועים ולהצלת חיים.