בנט: "תפיסת התיקו של גנץ מסוכנת לישראל"

יו"ר 'הימין החדש', נפתלי בנט אמר הערב כי אם היו מקבלים את עמדתו של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ בזמן מבצע "צוק איתן", תושבי הדרום היו מופקרים היום

חדשות כיפה מערכת כיפה 26/01/19 21:07 כ בשבט התשעט

בנט: "תפיסת התיקו של גנץ מסוכנת לישראל"
תוקף את גנץ. בנט, צילום: מרק ישראל פלאש 90

שר החינוך ויו"ר מפלגת 'הימין החדש' נפתלי בנט התייחס הערב (מוצ"ש) לפרסומים בדבר מעורבות ראש הממשלה נתניהו בסיקור שלילי ומכפיש נגד בני משפחתו. בריאיון ב"פגוש את העיתונות" גיבה בנט את היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט ותקף את יריבו הפוליטי, יו"ר 'חוסן לישראל' בני גנץ שלטענת בנט, תפיסת עולמו של גנץ מסכנת את מדינת ישראל.

בנט ציין בראיון כי בפרסומים הראשונים בנושא המתקפה המתוזמרת מטעם מקורבי נתניהו על משפחתו הגיב בצורה מאוד תקיפה, אך סייג "מדובר באירוע מלפני שש שנים. הגבתי, הנחתי מאחורי. עכשיו צריכים ימין חזק לצד נתניהו".

"האסטרטגיה היא לא לריב בתוך הגוש כדי להיות גוש מנצח", הבהיר בנט את מדיניותו המפוייסת בנושא. כמו כן, לקח את ההזדמנות כדי לתקוף את יו"ר חוסן לישראל גנץ: "השאלה היא מי יהיה בקבינט גנץ או בנט לצד נתניהו. גנץ שלעצמו הוא איש טוב, אבל תפיסת התיקו שלו מסוכנת לישראל". אמר בנט.

בעניין המתקפה החדשה של נתניהו כלפי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אמר בנט כי "נתניהו יכול לעשות איזה קמפיין שהוא עושה". במקביל גיבה בנט את החלטותיו של מנלדלביט: "אני מכיר אותו שנים הוא אדם ישר, מקצועי והגון. אני מגבה אותו וסומך על שיקול דעתו - מה שהוא יחליט מקובל עליי".