בנט: "תפיסת ההבלגה נכשלה"

שר החינוך וחבר הקבינט התראיין לרשת ב' ותקף בעקיפין את ההחלטות שהתקבלו בקבינט בנוגע לעזה; "אם היינו יורים מיד במשגרי העפיפונים הראשונים לא היינו מגיעים לאלפים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/18 08:30 ב באלול התשעח

בנט: "תפיסת ההבלגה נכשלה"
השר בנט, צילום: מרק ישראל פלאש 90

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התראיין הבוקר (ב') לרשת ב' ואמר כי תפיסת ההבלגה של ישראל מול החמאס נכשלה. "זו תפיסה שמולידה הסלמה. אם היינו יורים מיד במשגרי העפיפונים הראשונים כשעוד היו אחד או שניים, לא היינו מגיעים לאלפים. אלה מחבלים לכל דבר וצריך לחסל את החוליות האלה כפי שמחסלים כל חוליה". 

בהמשך התייחס בנט להסדרה שהושגה מול החמאס ואמר "אם נלך על נוסחת 'שקט תמורת שקט' נפגוש בחמאס שמסבב לסבב מתעצם ונקבל חיזבאללה 2 בעזה". לדברי בנט, ישראל צריכה לפעול לפירוז הרצועה ולהשבת החללים הנמצאים בעזה, ובמקרה כזה הוא יתמוך בשיקום נרחב של רצועת עזה.

בנושא חוק הגיוס והקדמת הבחירות אמר בנט: "נושא הגיוס פתיר. אם רוצים ממשלה יציבה עד נובמבר 2019 (המועד החוקי לבחירות) אז אפשר לפתור את הבעיה." בראיון לגל"צ באותו נושא אמר בנט שלכולם יש אינטרס שחוק הגיוס יעבור, ו"מי שחושב שאלפי אברכים ייצאו מהישיבות תחת איומי טנקים ויגיעו להתגייס טועה".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן