בנט תומך וליברמן תוקף: "אלקין צריך להחליט אם הוא מנהיג או חבר בדג נחש"

על רקע תמיכתו של השר בנט באלקין לראשות עיריית ירושלים יצא ליברמן התומך בליאון, בהצהרות תוקפניות: "אם אתה גבר קח אחריות ותגיד נכשלתי"

חדשות כיפה מירב כהן 20/09/18 13:12 יא בתשרי התשעט

בנט תומך וליברמן תוקף: "אלקין צריך להחליט אם הוא מנהיג או חבר בדג נחש"
משה ליאון זאב אלקין עופר ברקוביץ' יוסי דייטש, צילום: פלאש 90

המירוץ הירושלמי מתחמם: בראיון שנתן השר ליברמן לגלי צה"ל התייחס השר לאירועים האחרונים בגזרה הירושלמית

השר תקף את חברו לממשלה- אלקין:"לא מבין את הבכיינות שלו. אם אתה גבר קח אחריות ותגיד נכשלתי. אל תחפש אשמים אחרים. לא מבין את הקיטורים - 'אכלו לי שתו לי'. לא הצלחת לקבל את התמיכה של הליכוד, שמריץ רשימה נפרדת".

הדברים נאמרו על רקע תמיכת החרדים במשה ליאון. אלקין תקף את ליברמן, שידוע כתומך נלהב בליאון:  "אחרי שהכחישו והסתירו במשך חודשים ארוכים,נחשפה תכניתם של דרעי וליברמן שוב לנסות ולהשתלט על ירושלים ולהריץ שוב את משה ליאון" עוד הוסיף אלקין: "דרעי וליברמן הם אלו שהפעילו לחץ אדיר כדי למנוע ממני להגיש את מועמדותי לראשות העיר ונכשלו. דרעי וליברמן הפעילו לחצים גדולים על ראש הממשלה כדי שלא יתמוך בי ונכשלו. למה הם התאמצו כל כך לפגוע במועמדות שלי? כי הם יודעים, שאני המועמד היחיד שינצח אותם".

ליברמן לא נשאר חייב והחזיר במטבע דומה: "הדבר היחיד שראיתי זה ניסיון של ניר ברקת ואלקין להשתלט על הליכוד אבל זו בעיה שלהם. עובדה שגם סניף הליכוד בירושלים רץ בנפרד, אומרת דרשני. הוא צריך להחליט אם הוא מנהיג או חבר בדג נחש".

בתגובה לדברי ליברמן, אמר אלקין: "איווט, תהיה גבר ותגיד לירושלמים שהחלטת עם חברך אריה דרעי להשתלט על ירושלים בגלל אינטרסים זרים ודילים פוליטיים על חשבון תושבי ירושלים. ליברמן ודרעי ניסו למנוע ממני להתמודד ונכשלו, הם ניסו למנוע מראש הממשלה לתמוך בי ונכשלו וגם עכשיו הקומבינה לא תעבור ואני אבחר לראש העיר".

מוקדם יותר הודיע שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט,על תמיכת המפלגה בשר זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים

תנועת התעוררות בראשותו של עופר ברקוביץ' הגיבה גם היא לתמיכה של בנט באלקין ואמרה "נפתלי. מסתבר שאתה כבר לא קורא את המפה. הציונות הדתית בירושלים כבר מזמן עזבה את השטיבל של המפד" ל. חבל שאתה מתעקש לחזור לתפקיד מש״ק דת של קומבינות ודילים פוליטיים. עכשיו כבר ברור שגם הציונות הדתית תומכת במי שידאג לה באמת." תגובת התעוררות.
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן