בנט: עצמה יהודית לא ראויים לשבת בכנסת. סמוטריץ': לבנט יש בעיית אמינות קשה

קרב חדש בימין והפעם בין ח"כ סמוטריץ' לשר בנט. יו"ר הימין החדש אמר "אנשים שרואים בכהנא מודל לא ראויים לכהן כחברי כנסת. יו"ר האיחוד הלאומי תקף את בנט: "סובל מבעיית אמינות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/19 11:47 כא באדר א'

בנט: עצמה יהודית לא ראויים לשבת בכנסת. סמוטריץ': לבנט יש בעיית אמינות קשה
שמחים בפיצול? סמוטריץ ובנט, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

הירי בנגמ"ש בגוש הימין ממשיך. אחרי שאתמול הליכוד והימין החדש החליפו מהלומות קשות בין המפלגות, עכשיו הגיע התכתשות בין בנט לסמוטריץ'.

יו"ר הימין החדש אמר בראיון לרשת ב' כי ראשי עוצמה יהודית לא ראויים לשבת בכנסת: "תהום פעורה בין עמדותינו אני לא מקבל את העמדות שלהם כלל". את הדברים אמר לאחר שבשבועות האחרונים התבטא בחיוב ואף עודד את האיחוד בין המפלגות הסרוגות.  

צילום: צילום מסך

יו"ר האיחוד הלאומי, ומיוזמי האיחוד עם עוצמה יהודית תקף בחריפות את בנט בטוויטר: "יש מי שנוהגים בחריפות ויש מי שסובלים קשות מבעיית אמינות". והוסיף כתבות בהם אמר יו"ר הימין החדש דברים התומכים באיחוד המפלגות. 

עו"ד איתמר בן גביר, אחד ממועמדי עוצמה יהודית לכנסת השיב לשר בנט: "כדאי שהשר בנט יעשה בדק בית לפני שהוא מחליט לתקוף את מי שלא יתקפל ולא יגמגם בנושאי ארץ ישראל. השר בנט היה שותף לשתי ממשלות שבמהלך הקדנציה שלהן שוחררו מחבלים, הוחרבו יישובים יהודיים בהם עמונה ונתיב האבות, והדרום הופקר לירי מאות טילים של חמאס ולטרור עפיפונים עלוב ללא שום תגובה".