בנט עונה לסמוטריץ': "מי שיקבע מי שיהיה שר החינוך זה נתניהו"

לאחר שיו"ר האיחוד הלאומי טען כי מה שיקבע אם הבית היהודי תקבל את תיק החינוך הוא גודל המפלגה ומספר המנדטים שהיא תקבל, אמר יו"ר הימין החדש: "נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה, והוא יחליט מי יהיה שר החינוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/19 12:18 ה באדר ב'

בנט עונה לסמוטריץ': "מי שיקבע מי שיהיה שר החינוך זה נתניהו"
ראש בראש | ח"כ בצלאל סמוטריץ' והשר נפתלי בנט, צילום: יונתן סידל, נועם ריבקין פנטון, פלאש90

לאחר שח"כ סמוטריץ אמר אמש כי מי שיקבע מי יהיה שר החינוך הוא לא נתניהו, אלא הכוח שלו יזכה איחוד מפלגות הימין, הבוקר עונה שר החינוך בנט ואומר: "מי שירכיב את הממשלה הבאה הוא נתניהו, והוא יקבע מי יהיה שר החינוך הבא". 

במסגרת ההסכם בין נתניהו לבית היהודי, במהלכו התחייב ראש הממשלה לתת לראשי איחוד מפלגות הימין שני תיקים בכירים בניהם תיק החינוך, במידה ויחברו לעוצמה יהודית. אתמול אמר ראש הממשלה כי תיק החינוך ישאר בידי הליכוד  סמוטריץ' תקף את נתניהו על הדברים לאחר שקבע כי נתניהו "נכנע לשמאל". 

שר החינוך נפתלי בנט ענה הבוקר (ג) לח"כ בצלאל סמוטריץ', בכנס דה-מרקר וטען: "מי שיקבע מי שיהיה שר החינוך זה מי שירכיב את הממשלה הבאה, זה נתניהו".

בנט הוסיף: "אני הכנתי בארבע שנים האחרונות מסילות ארוכות ויציבות להרבה שנים קדימה בתשתיות בשינוי כיוון דרמטי בתחום המדעים, מתמטיקה, מדעים, אנגלית ובדגש על הפריפריה. עוד נראה את התוצאות בעשור הקרוב אחרי שהיה לנו עשור אבוד, אני אופטימי בסה"כ לעתיד תלמידי ישראל".