בנט: "נחזיר את השקט והביטחון לעוטף עזה ולשדרות"

שר החינוך השתתף באירוע פתיחת שנת הלימודים בעוטף עזה: ״שדרות היא העיר היחידה בעולם שנמצאת תחת מתקפת טילים 17 שנים - את השיא הישראלי הזה הגיע הזמן לעצור״

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/18 19:45 יט באלול התשעח

בנט: "נחזיר את השקט והביטחון לעוטף עזה ולשדרות"
השר בנט באירוע, צילום: עודד קרני

שר החינוך, נפתלי בנט, הגיע הערב (ה') לביקור בעיר שדרות לרגל פתיחת שנת הלימודים תשע״ט. את האירוע, בו השתתפו גם הח"כים שולי מועלם ויעקב מרגי, יו״ר החברה למתנ״סים הארצית ומכובדים נוספים, יזם בנט בשיתוף עם החברה למתנ״סים הארצית לאור המתיחות הביטחונית בחודשים האחרונים ומצב הילדים באזור.

בנט אמר באירוע: ״רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, הגענו לאירוע חגיגי דווקא פה כדי לחזק את תושבי הדרום שהם אחינו. אנחנו מעבירים מסר ברור לאויב שמעבר לגדר - את העיר הזאת, את הרוח הזאת לא תוכלו לשבור. הרוח של שדרות והרוח של מדינת ישראל ינצחו. אנחנו נחזיר את השקט והביטחון לעוטף עזה ולשדרות. שנת הלימודים כבר בפתח, ורצינו לאפשר הפוגה לילדים כדי שיוכלו ליהנות לפני שחוזרים לשגרה. המחויבות שלנו לתושבי הדרום היא להעניק שקט ויציבות, ואת זה אנחנו נמשיך לעשות. ביטחון איתן צריך עורף חזק. זה מגיע להם. נמשיך לחזק את תושבי הדרום ולגבות אותם באופן מלא״.

 

בנט עם מועלם ואלון דוידי

בנט עם מועלם ואלון דוידיצילום: עודד קרני

 

אביעד פרידמן, יו"ר החברה למתנ"סים הארצית: "בשבוע הבא מאות אלפי ילדים ומשפחותיהם ישובו לפעילויות, למעונות ולצהרונים במרכזים הקהילתיים ולבתי הספר לאחר חופשת הקיץ, אך אתם לא ממש זכיתם ליהנות מהחופש ולצבור כוחות. והנה, כשאני עומד כאן היום ורואה את שגרת החירום אני מתפעל - סדנאות, מופעים והצגות, חוגים, פעילויות נוער, ילדים ומבוגרים ונוכחות עצומה של מתנדבים שהם עמוד השדרה הקהילתי. החברה למתנ"סים הארצית שאני עומד בראשה גאה מאוד במתנ"ס שדרות ועובדי המתנ"ס, בתרומה שלו לחוסן הקהילתי ובעמידתם האיתנה של התושבים בתקופה לא פשוטה. בתקווה שהשנה החדשה תהיה שקטה מלחימה כפי שתהיה מרובת עשייה קהילתית".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: ״גם השנה ילדי שדרות זוכים לפעילות ענפה במתנ"ס עם מגוון חוגים לכלל הגילאים והופעות ופעילויות שונות במהלך כל השנה. אני שמח לפתוח את שנת הלימודים עם שר החינוך, נפתלי בנט, שילדי שדרות יקרים לו והוא בחר להיות דווקא כאן ערב פתיחת השנה".

באירוע במתנ"ס שדרות השתתפו הזמר סטפן ואמן הילדים 'גילי בא לבקר', כאשר במקביל התקיימו פעילויות חווייתיות לילדים, בהן: במה פעילה, עמדות מולטימדיה, מרוץ מכוניות, פיפה, כדורגל, משחקים, מתנפחים גדולים ומתחם ג'ימבורי לקטנים, דוכני ירידים, מופעי חוגים, איפור וציורי פנים, בלוני צורות, בובות שטח, הולכי קביים, עמדת צילום ועוד.