בנט: "מתקשה להבחין בין גנץ ללפיד"

יו"ר הימין החדש אמר בתגובה לנאומו של בני גנץ, כי "בפעם האחרונה שיעלון וגנץ היו ביחד זה נגמר רע מאוד, 30 מנהרות טרור", והוסיף כי "גנץ היה רמטכ"ל גרוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/19 08:53 כד בשבט התשעט

בנט: "מתקשה להבחין בין גנץ ללפיד"
נפתלי בנט, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

"בפעם הקודמת שיעלון וגנץ היו ביחד זה נגמר רע מאוד - 30 מנהרות טרור. גנץ הכתיר את יחיא סנוואר". כך אומר הבוקר (ד') שר החינוך ויו"ר מפלגת הימין החדש, נפתלי בנט, בראיון לגלי צה"ל, בתגובה לנאומו הראשון של הרמטכ"ל לשעבר, אמש בגני התערוכה. בנט הוסיף כי גנץ מייצג את השמאל, וכי הוא לא פוחד שגנץ מתחרה איתו על קולות הימין-מרכז. 

(הגעתו של בני גנץ לנאומו הראשון, אמש)

בראיון נוסף הבוקר, לרדיו 'קול ברמה', אמר שר החינוך: "ראינו אתמול שנולדה מפלגת השמאל החדש. גנץ ובוגי הם אנשים טובים, אבל הם מובילים קו מובהק של כניעה בפני האויב. אני פוסל חד משמעית ישיבה בממשלה בראשות גנץ, לא אשב בממשלת שמאל".

לגבי אופייה של מפלגתו של גנץ, חוסן לישראל, אמר בנט כי "׳הימין החדש׳ היא מפלגה של דתיים וחילונים. לצערי באירוע של גנץ לא ראיתי חובשי כיפות. זה לגיטימי להיות מפלגה לא דתית, אבל אני מתקשה להבחין בינו לבין לפיד".

גם חברת מפלגתו של בנט, ח"כ שולי מועלם-רפאלי, תקפה הבוקר את גנץ וכתבה: "חוסן לישראל היא חזרה לשלטון השמאל. מי שמבטל את השמאל והימין יכריז בקרוב על מזרח תיכון חדש. את התיקו של בני גנץ קיבלנו בצוק איתן, אם נקבל אותו כשר ביטחון נפסיד".