בנט: "להפציץ בניין ריק-קשקוש שלא עובד"

יו"ר הימין החדש הגיע לישובי עוטף עזה ונתקל באזעקת צבע אדום: ״התושבים גיבורים וחזקים אבל צריך לתת לצה״ל פקודה לנצח, לעקר את החמאס מהיכולות שלו לפגוע בנו.

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/19 08:46 יט באדר ב'

בנט: "להפציץ בניין ריק-קשקוש שלא עובד"
רצועת עזה, צילום: פלאש 90, עבד ראחים חטיב

שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט, ירד אמש (ב׳) לדרום הארץ על מנת להיפגש עם תושבי האזור ולחזק את ידם לאור המצב הביטחוני. בנט נפגש עם תושבים במספר מקומות, שמע מהם אודות חייהם בצל האיומים הביטחוניים המתמשכים ובמהלך הערב אף חווה מספר פעמים אזעקות צבע אדום. השר בילה את הלילה בקיבוץ עלומים. 

בנט, השואף להיות קר הביטחון בממשלה הבאה, אמר: ״התושבים גיבורים וחזקים אבל צריך לתת לצה״ל פקודה לנצח, לעקר את החמאס מהיכולות שלו לפגוע בנו. להפציץ בניין ריק ואז להתבשם כאילו זה מה שמרתיע את חמאס - זה קשקוש והבל, זה לא עובד. אני מצפה מראש הממשלה לתת לצה״ל פקודה לעקר את חמאס מיכולות ואז לשמר את זה. זה הדבר הבסיסי שמגיע לתושבי עוטף עזה ותושבי הדרום כולו. עכשיו זה רגע החלטה. אנחנו ניתן את כל הגב בעניין הזה״. 

מוקדם יותר אמש, אמר בנט בהקשר לדיווחים על הפסקת האש כי ״הפסקת אש ברגעים אלה תהיה רוח גבית לטרור. אין מדינה בעולם שלא תגבה מחיר על טילים על אזרחיה, ואין מדינה בעולם שדם אזרחיה הפקר כפי שאנו חווים בימים האחרונים. הפצצת מבנים ריקים מסכנת את הרתעת ישראל ומביאה עלינו את הטילים הבאים. אני נמצא הלילה עם תושבי עוטף עזה, ואעשה הכל כדי לא לאפשר לביזיון כזה לקרות. אין ולא יהיו אזרחים סוג ב׳ בישראל״.