בנט: "הרב הדרי מזוהה עם השיבה של עם ישראל לירושלים"

שר החינוך ספד לנשיא ישיבת הכותל שהלך לעולמו, והוסיף: "העמיד תלמידים רבים מספור שימשיכו בדרכו המיוחדת. תנחומיי לרעייתו נעמי, למשפחתו ולתלמידיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/18 14:42 י באייר התשעח

בנט: "הרב הדרי מזוהה עם השיבה של עם ישראל לירושלים"
בנט , צילום: תומר נויברג/פלאש 90

"כבר יובל שנים שהשם של הרב ישעיהו הדרי מזוהה עם השיבה של עם ישראל לירושלים ולכותל, ועם תחייתה של התורה והאומה בעיר העתיקה", כך אמר היום (ד') שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, בדברים לזכרו של הרב חיים ישעיהו הדרי ז"ל שהלך לעולמו:

"אני שולח את תנחומיי לרעייתו נעמי, למשפחתו ולתלמידיו. כמי שעמד בראש ישיבת הכותל למעלה משלושים שנה, הרב הדרי העמיד תלמידים רבים מספור שימשיכו בדרכו המיוחדת של חיבור תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. יהי זכרו ברוך", הוסיף.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אורי אריאל, התייחס גם הוא לפטירתו של הרב הדרי, ואמר: "הרב ישעיהו חיים הדרי מגדולי רבני ירושלים ומורה דרך לרבבות רבות היה מבוני ירושלים ברוחניות ובחומריות. בבניין ירושלים ננוחם".

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, אמר: "במשך 20 שנים זכיתי לשמוע את שיעוריו של הרב הדרי, ובמיוחד זכיתי לחוויה המיוחדת לפגוש אותו ברחובות הצרים של הרובע היהודי. תמיד היה בפיו דבר תורה מעניין, אימרה חשובה ועצה טובה הנוגעת לפעילותי הציבורית.

"בשנים האחרונות זכה לראות את ישיבת הכותל אותה הקים, פורחת  גדלה ומשגשגת והייתה לו מכך נחת גדולה. כתביו הרבים ותורתו יהיו עבורנו  מורשת וזיכרון חי לדמות מיוחדת שהתהלכה בתוכנו. יהי זכרו ברוך".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן