צפו: בנט בראיון לרשת ה-BBC: ״אל תתערבו לנו בענייניה הפנימיים של ישראל״

בראיון השיב השר בנט על פינוי הכפר רחאן אל אחמר:"זה בלתי נתפס שהמדינות האלו מתערבות במדיניות הפנים של ישראל״. בנושא הפתרון המדיני לסכסוך השיב: "ניצור אוטונומיה פלסטינית ובלבד שהם לא ישלטו בביטחון וללא זכות השיבה"

חדשות כיפה מירב כהן 20/09/18 12:07 יא בתשרי התשעט

צפו: בנט בראיון לרשת ה-BBC: ״אל תתערבו לנו בענייניה הפנימיים של ישראל״
השר בנט, צילום: מרק ישראל פלאש 90

שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט, התראיין השבוע לרשת BBC והשיב על שאלות בנושא פינוי הכפר חאן אל אחמר ושאלות נוספות. 

על המתקפה הבינלאומית נגד מדינת ישראל בעניין הפינוי הצפוי של הכפר הבלתי חוקי חאן אל אחמר: ״זה לא תפקידה של ישראל לומר לאנגליה היכן לבנות בתים חוקיים או לא חוקיים, ואותו דבר גם כלפינו. זה בלתי נתפס שהמדינות האלו מתערבות במדיניות הפנים של ישראל״.

על שטחי ארץ ישראל אמר בנט למראיין ״ארץ ישראל הייתה יהודית כבר כמעט 4,000 שנה, אתה יכול לפתוח כל תנ״ך ולקרוא את זה. לערבים יש עשרות מדינות ערביות, לנו יש מדינה יהודית אחת״. 

״הרעיון שלי יהיה ליצור אוטונומיה שבה הפלסטינים ישלטו בעצמם וינהלו את חייהם, מלבד שני דברים: הם לא ישלטו בביטחון ולא יוכלו להביא מיליוני צאצאי פלסטינים מסוריה ולבנון ליהודה ושומרון וליצור כאן אסון דמוגרפי״, אמר בנט והוסיף ״בפעם האחרונה שיצאנו מהשטח בעזה קיבלנו עשרות אלפי רקטות לעברנו - אנחנו לא הולכים לעשות זאת שוב״.

צפו בסרטון: