אלונה ברקת על שקד ובנט: "צוות של חולמים ומאמינים ומגשימים"

בעקבות הצטרפותה של אלונה ברקת למפלגת 'הימין החדש' בשעה זו מתקיימת מסיבת עיתונאים של המפלגה עם הרכש החדש. שקד: "לבשתי שמלה אדומה לכבוד אלונה". בנט: "אלונה מהווה בעיני את תמצית ארץ ישראל היפה"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 07/02/19 18:10 ב באדר א'

אלונה ברקת על שקד ובנט: "צוות של חולמים ומאמינים ומגשימים"
אלונה ברקת ונפתלי בנט, צילום: פלאש 90 תומר נויברג

בשעה זאת מתקיימת מסיבת העיתונאים הראשונה, של אלונה ברקת יחד עם ראשי המפלגה שלה, איילת שקד ונפתלי בנט. זאת אחרי שמוקדם יותר היום (ה') הודיע ברקת על הצטרפותה למפלגת 'הימין החדש'.

יו"ר המפלגה, נפתלי בנט היה הראשון לדבר ואמר: "אנחנו ימין שלא מוותר על אף ילד במדינת ישראל. אנחנו ימין חברתי אמיתי. ימין חברתי שעומד על כך ילד בשלומי בכפר חב"ד וברהט יכול להגיע רחוק. אלונה ברקת הוכיחה בעשור האחרון מי שמוכן להתאמץ יכול להצליח. אלונה לימדה אותנו שבעקשנות, אפשר להביא קבוצת כדורגל מהליגה שנייה לאליפות היסטורית. אלונה מהווה בעיני את תמצית ארץ ישראל היפה. היא הטמיעה בנו כלל גדול: אף פעם לא מוותרים. כולנו, איילת, אלונה, שולי, קרולין, מתן, שירלי ואני באים לעבוד בשביל המדינה שלנו. בשביל הארץ שלנו ואנחנו נצליח. במפלגה שלנו יש קשר של אמון בין כולם. זה סוד ההצלחה של איילת שקד ושלי. כולם בשביל אחד, ואחד בשביל כולם. כל כך ברור לי שאת מגיעה עם אותה הכוונה." אמר בנט.

איילת שקד, אלונה ברקת ונפתלי בנט

איילת שקד, אלונה ברקת ונפתלי בנטצילום: פלאש 90, תומר נויברג

"לבשתי שמלה אדומה לכבוד אלונה", פתחה שרת המשפטים איילת שקד את דבריה. "בשבועות האחרונים ישבנו עם אלונה שעות רבות על תפיסות עולם ועל דברים שחשובים לנו במדינת ישראל. עבדנו ביחד על המצע. מדינה שהיא ימין מדיני, ימין כלכלי. אלונה עשתה מהפכה בעיר באר שבע".

אלונה ברקת אמרה בתחילת דבריה: "אני שמחה, נרגשת וכמובן מודה על ההזדמנות להצטרף לצוות מנצח של הימין החדש בראשות נפתלי ואיילת. זה צוות של חולמים ומאמינים ומצד שני עושים ומגשימים. אני יודעת שיחד נוכל לעשות דברים גדולים לטובת עם ישראל ומדינת ישראל". עוד אמרה ברקת, "קשה לי לעזוב את האוהדים של הפועל ב"ש. האוהדים האלו הובילו אותנו בצניעות ודרך ארץ לאליפויות היסטוריות". עוד אמרה ברקת כי, "ישראל צריכה תיקון חברתי. אסור להשאיר אף ילד מאחור. אנחנו חייבים לפעול שכל ילד ידע שכל חלום הוא אפשרי. אנחנו כמערכת חייבים לייצר את התנאים לילדים. ראיתי את המפעל האדיר של נפתלי בפתיחת לימודי המתמטיקה, ראיתי את העשייה של איילת במשרד המשפטים, זוהי דרכי. אני מאמינה בדרך השיתוף של כל חלקי העם. אני מאמינה שיחד ובאמונה ננצח במסע המשותף הזה".