בנט: "אין סיכומים עם חמאס על הפסקת אש"

יו"ר הבית היהודי, שהעביר את הלילה ביישובי עוטף עזה, התייחס להסלמה האחרונה, "ההתחממות בצד העזתי לא מקרית ולא מקומית. המוח הוא מוח איראני והידיים ידיים חמאסניקיות".

חדשות כיפה משה ויסטוך 30/05/18 09:55 טז בסיון התשעח

בנט: "אין סיכומים עם חמאס על הפסקת אש"
השר בנט בביקור בעוטף עזה, צילום: נתן וייל

לאחר הלילה הקשה שעברו תושבי עוטף עזה והדרום והדיווחים על הפסקת אש, אמר הבוקר (רביעי) חבר הקבינט ביטחוני מדיני, השר נפתלי בנט בביקור שערך בעוטף עזה, כי אין סיכום רשמי עם חמאס.

"יש פעולה של מדינת ישראל נגד עזה ויש מה שהצד השני יחליט. הוא יקבע את גורלו. אנחנו לא הגענו לשום סיכומים ולשום הסכם מול חמאס. אנחנו פועלים לפי האינטרס הישראלי", אמר בנט בהודעה לתקשורת.

לדבריו תפיסתו היא , "שצריך לעמוד כצוק איתן מול חמאס ולתת גב איתן לתושבי עוטף עזה". שר החינוך ציין כי מרבית התלמידים פקדו את מוסדות החינוך באזור וסיפר על החוויה הלילית שעבר בעת שהתארח בבית משפחה באחד מיישובי עוטף עזה, "חוויתי בעצמי את הלילה הלבן הזה".

יו"ר הבית היהודי הפנה אצבע מאשימה כלפי מי שלדעתו משך בחוטי ההסלמה הנוכחית, "ההתחממות בצד העזתי לא מקרית ולא מקומית. המוח הוא מוח איראני והידיים ידיים חמאסניקיות.  "ישראל מצויה במערכה ממוקדת ועקבית מול ראש התמנון באיראן שמפעיל את זרועותיו בסוריה ובעזה נגדה".

בנט אף נפגש אתמול עם ראשי רשויות במועצות האזורית שבקו העימות ולדברי הנוכחים הקשיב למצוקות שעלו מהשטח והביע את הערכתו הגדולה לתושבי האזור.

פגיעת רקטה במגרש בנתיבות

פגיעת רקטה במגרש בנתיבותצילום: אביחי מרציאנו, רדיו דרום