בן דהן: "דרישה לפריימריז - חוסר אחריות"

סגן שר הביטחון והמועמד לראשות 'הבית היהודי' חה"כ הרב אלי בן דהן אמר בעקבות תקיפותו של ח"כ מוטי יוגב לקיום פריימריז כי אומנם זו הדרך הישרה, אך בגלל המצב התקציבי של המפלגה, אין זה הזמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/19 19:33 ב בשבט התשעט

בן דהן: "דרישה לפריימריז - חוסר אחריות"
אלי בן דהן, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

סגן שר הביטחון והמועמד לראשות 'הבית היהודי' ח"כ הרב אלי בן דהן התייחס למכתב ששלח ח"כ מוטי יוגב לחברי המפלגה בו הוא קרא לקיים פריימריז גם לראשות המפלגה ולא לתת יד לוועדה מסדרת. "אין עוררין כי פריימריז זו הדרך הנכונה והישרה להציב רשימה לכנסת. אולם, כל בר דעת מודע לעובדה שלצערנו מצבה התקציבי של מפלגת 'הבית היהודי', לא מאפשר את קיומו של פריימריז." אומר בן דהן.

ח"כ בן דהן המשיך ואמר כי נושא הפריימריז נידון בין חברי הכנסת המכהנים והמנכ"ל לפני מספר ימים והוסכם על דעת כולם שאין אפשרות לקיים פריימריז. "צר לי שבמקום ללכת קדימה ולשלב ידיים וכוחות למען הציונות הדתית - אנחנו חוזרים אחורה בשביל סיבוב תקשורתי כזה או אחר."

גם נושא המנגנון (הועדה המייעצת) נידון בישיבה משותפת, אומר ח"כ בן דהן וכי אושר פה אחד על ידי שלושת חברי הכנסת המכהנים ומנכ"ל המפלגה.

"לטעמי, הדרישה לקיומו של פריימריז בעת הזו על אף היותה דרישה לגיטימית שמביאה לידי ביטוי את רצון הבוחר על הצד הטוב ביותר - היא דרישה לא אחראית שתשאיר את מפלגת 'הבית היהודי' ללא יכולת לנהל קמפיין בחירות משמעותי לכנסת ולהוביל להמשך קיומה של מפלגת הציונות הדתית." סיכם בן דהן.