בן גביר על פייגלין: "ראש ממשלה? אפילו לוועד בית הוא לא היה נבחר"

אחד מראשי עוצמה יהודית תקף את יו"ר 'זהות' על דבריו בגנות חיבור טכני בין שתי המפלגות ("אנחנו לא רוצים. לא אתם משפילים את עצמכם?") וטען כי "פייגלין הוא מגלומן ואדם לא אחראי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 25/11/18 09:19 יז בכסלו התשעט

בן גביר על פייגלין: "ראש ממשלה? אפילו לוועד בית הוא לא היה נבחר"
איתמר בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במחנות שמימין לבית היהודי נאבקים על כל קול: עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, תקף הבוקר (ראשון) את יו"ר מפלגת זהות, משה פייגלין, על הדברים שאמר בגנות חיבור טכני בין שתי המפלגות

"התאכזבתי קשות בעיקר מהרמה הרדודה ואי היכולת להכיר במציאות", אמר בן גביר והוסיף כי "פייגלין מתנהל כאילו יש לו חמישים מנדטים בכיס אבל האמת המצערת היא שבבחירות הקרובות יבחרו בו בקושי חמשת אלפים איש".

לדבריו, "הקריאה שלנו לחיבור טכני עם פייגלין  לא באה מתוך השפלה ופחיתות כבוד, כולם זוכרים שאנחנו הבאנו בבחירות הקודמות מאה עשרים וחמישה אלף קולות והכוח שלנו הוא פי כמה וכמה מהקולות של פייגלין. כמו כן הבית האידיאולגי שלנו רחב הרבה יותר מאשר "'מצע הסמים' של פייגלין ואנשי עוצמה ידועים כאנשים אידאליסטים, שלא כמו פייגלין אשר אם היה מקבל מקום בליכוד ולא נדחק למושב  ה 36  הלא ריאלי, היה עד היום ממשיך במפקד הארגזים שלו ומנסה לשכנע את כולנו למה צריך להצביע למפלגה שכל יוזמה לגירוש של יהודים מארץ ישראל יצאה ממנה.

https://www.facebook.com/MakeIsraelGreatAgain/videos/350712722358212/

בימים האחרונים קראו בעוצמה יהודית ליצור חיבור טכני עם מפלגות זהות ויחד, כדי להוות כוח פוליטי שיאגף את הבית היהודי מימין ויגדיל את סיכויים להיכנס לכנסת הבאה. עם זאת, בסרטון שפרסם אמש בפייסבוק, דחה פייגלין את ההצעה על הסף.

"אנחנו לא רוצים. לא אתם משפילים את עצמכם? אין לכם משל עצמכם?", שאל והטיח באנשי עוצמה יהודית, "אין לכם משהו אמיתי להישען עליו. אתם רוצים הפגנה. לא הנהגה... זהות זו מהפכה אמיתי בהתהוות...את כל זה נזרוק כדי להיות עוד שערה שחורה בקצה של הזנב שמנסה לקשקש בכלב?"

בן גביר כאמור לא אהב את התגובה וציין כי הוא ופעילי המפלגה שלו, "שונים מפייגלין  ובניגוד אליו יש לנו השקפת עולם מוצקה ומפורטת  נגד תחבורה ציבורית בשבת, חתונות של קהילת הלהט"ב וגם נגד להידבק לכיסא כמו שהוא עשה בליכוד. צריך לזכור שפייגלין  סיפר לעם ישראל סיפורי מעשיות כאשר הבטיח שהוא הולך להשתלט על הליכוד, אך בפועל ידע היטב את מצבו האמיתי במפלגה הזאת".

לסיום טען כי פייגלין "הונה את הציבור ופגע בו, אך למרות כל אלה ולמרות השוני שלנו מולו אני הייתי סבור ועדין סבור, שחיבור טכני חשוב מאוד כדי לא לאבד קולות לימין, אלא שפייגלין היה מגלומן ונותר מגלומן, וצר לי על תומכיו המועטים שהולכים שבי אחרי אדם לא אחראי, שמשווק את עצמו כראש ממשלה אך בפועל אפילו לוועד הבית לא היה נבחר".

ממפלגת 'זהות' נמסר בתגובה ל'כיפה' כי "במשך 3 שנים אנו מסבירים בנועם ובכבוד לאנשי עוצמה יהודית מדוע לא יתכן איחוד בין המפלגות.צ צרלנו על שנדרשת לעומתיות בכדי להפנים את הדברים ואנו מקווים שעכשיו המניפולציות המכוונות כלפינו תיפסקנה".

עודענאמר בתגובה כי "זהות פונה אל כלל הציבור ולכן לא תתאחד עם שום מפלגה מגזרית. לא עם הבית היהודי, לא עם עלה ירוק, לא עם עצמה ולא עם נהגי המוניות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן