"במקום לשמוח עם אריאל ביום חופתו אנחנו בוכים"

אריאל דרסינובר, בן 21 מפתח תקווה נהרג בתאונה הקטלנית שאירעה אמש (ד') בשומרון. אריאל צפוי היה להתחתן בעוד שלושה שבועות. "במקום לשמוח עם אריאל ביום חופתו, אנחנו בוכים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/18 16:02 כא באב התשעח

"במקום לשמוח עם אריאל ביום חופתו אנחנו בוכים"
אריאל דרסניובר, צילום: מתוך דף הפייסבוק של הרב לביא

בבית העלמין סגולה בפתח-תקווה מתקיימת עכשיו הלוויתו של אריאל דרסינובר (21) שנהרג אתמול בלילה בתאונה הקשה שאירעה מחוץ ליישוב ברוכין שבשומרון. אריאל היה אמור להתחתן עם בחירת ליבו אפרת בעוד כשלושה שבועות. 

הרב יוני לביא, רב הקהילה בה היה מתגורר אריאל דרסינובר ז"ל בפ"ת, סיפר על דרסינובר כי לפני שנהרג הוא נתן דרסינובר הזמנה לחתונה שהייתה אמורה להיערך כאמור בעוד כשלושה שבועות.

"אחד מהרגעים שאתה מבין שאתה באמת לא מבין כלום. אתמול הוא הניח בתיבת הדואר שלי הזמנה לחתונה שלו ושל אפרת, שהייתה אמורה להתקיים בעוד שלושה שבועות. היום בערב הוא נקטף בפתאומיות בתאונת דרכים נוראית. בלי הסבר, ללא מילים, ברגע אחד".


הרב לביא סיפר על אישיותו המיוחדת של אריאל ז"ל וכתב: "אריאל דרסינובר, עלם חמודות. מהאנשים היותר איכותיים, צדיקים, אידאליסטיים ומתוקים שהכרתי. עם המון רוח וברק בעיניים. הרים בשכונת מגוריו בית מדרש לנוער ואינספור פעילויות שנועדו לחבר את הנוער אל התורה, אל אלוקים ואל עצמם. עשה הכול בתום ובענווה, במסירות ובחריצות ובחיוך שלא נגמר".


ברגעים אלו ממש מתקיימת הלוויתו של אריאל דרסינובר בבית העלמין סגולה בפתח תקווה