במקום השלישי בתחרות האקרובטיקה הבינלאומית ברוסיה- יונתן פרידמן מסלעית שבשומרון

פרידמן, שזכה במקום השלישי בתחרות אקרובטיקה בינלאומית, קיבל מלגת ספורטאי ממועצה אזורית שומרון. יוסי דגן ראש מועצת שומרון: "שמנו לנו למטרה לעודד את המצוינות בספורט בשומרון"

חדשות כיפה מירב כהן 16/09/18 22:17 ז בתשרי התשעט

במקום השלישי בתחרות האקרובטיקה הבינלאומית ברוסיה- יונתן פרידמן מסלעית שבשומרון
צילום: שירן וקנין

היום (א') התקיימה תחרות האקרובטיקה הבינלאומית.zolotov cup המתקיימת מדי שנה באירופה, והתקיימה השנה ברוסיה. את המקום השלישי והמכובד קטף יונתן פרידמן בן 15 תושב סלעית שבשומרון יחד עם בת זוגו לצוות נעה קזדו יקר בת 15 גם היא. 

פרידמן ובת זוגו זכו בקטגוריית זוגות מעורבים בגילאי 13 עד 19.וגברו על כ 10 זוגות ממדינות שונות באירופה שהגיעו לגמר. לפרידמן הוענקה זו השנה השניה מלגת ספורטאי ממועצה אזורית שומרון שמטרתה קידום ועידוד הספורטאים האולימפים וספורטאים מצטיינים בכלל בשומרון. 

"שמנו לנו למטרה לעודד את המצויינות בספורט בשומרון" מסביר יוסי דגן ראש מועצת שומרון "פרידמן הוא ספורטאי מוכשר שכולם צופים לו גדולות. אנחנו נמשיך לתמוך ולחזק את כלל ענפי הספורט במועצה שכן הספורט הוא הרוח ולצד הבנייה וגדילת ההתיישבות אין לשכוח את הרוח". 

אייל פרידמן אביו של יונתן התרגש ואמר: "אני גאה בו מאוד בעיקר על הדרך על הנחישות ההתמדה לאורך כל הדרך ואני בטוח שבדרך הזו הוא יצליח בכל תחום בחיים". 

פרידמן ייצג את ישראל, כחלק מנבחרת ישראל באקרובטיקה ומשתייך להפועל בגין חולון המאמנת שלו היא הספורטאית שירן ועקנין. פניו של פרידמן מופנות היום לאולימפיאדת הנוער שצפויה להתקיים באוקטובר הקרוב בבואנוס איירס. והמומחים בענף צופים לו גדולות.