במפלגת העבודה משריינים שלושה מקומות לנשים-בבית היהודי חשבו על זה קודם

מפלגת העבודה הודיעה כי תשריין שלוש מקומות ראליים לנשים בעשירייה הראשונה, ברשימת המפלגה לכנסת. בית היהודי חשבו על רעיון הרבה קודם, כעת נותר לראות אם חברי המרכז יאשרו את ההחלטה

חדשות כיפה מירב כהן 06/01/19 15:08 כט בטבת התשעט

במפלגת העבודה משריינים שלושה מקומות לנשים-בבית היהודי חשבו על זה קודם
יהיו נשים בתמונה הבאה? חברי הבית היהודי, צילום: יחצ

מפלגת העבודה הולכת בעקבות מפלגת הבית היהודי, והודיעה כי ברשימה לכנסת הקרובה ישריינו לנשים שלושה מקומות בעשירייה הראשונה. בנוסף, עוד שלושה מקומות ישמרו לנשים עד המקום ה-21. 

במפלגת הפועלים, המדשדשת בסקרים, החליטו להעצים את רשימת המפלגה על ידי שריונים לנשים. במקום ה-3,6,9 ישוריינו נשים. בנוסף מהמקום העשירי בכל חמישייה תוצב אישה, במקום השני בחמישייה. 

במפלגת הבית היהודי, שגם מנסה לטפס מעל אחוז החסימה, חשבו על הרעיון הרבה קודם, כאשר החליטו להציב שלוש נשים בעשרת המקומות הראשונים של רשמית המפלגה. הרעיון צריך לעבור את אישורם של חברי המרכז בטרם יוחלט סופית. מפלגת הבית היהודי נותרה ללא ייצוד נשי מהרגע שהשרה שקד וחברת הכנסת מועלם, עזבו את המפלגה לטובת הקמת מפלגת ימין חדשה. 

יערה שילה, שהתמודדה ברשימת התעוררות לבחירות המקומיות בירושלים, מתמודדת עכשיו על מקום ברשימת מפלגת הבית ההודי לכנסת. שילה, בת 46, חברת הבית היהודי, תושבת שכונת ארמון הנציב. זוכת פרס לובנר לשנת 2017, מומחית בגיל הרך, מייסדת חינוך מלידה. מרצה ורכזת תוכניות מנהלות מעון מכללת אפרתה.