במטה כחול לבן חוקרים: מי החפרפרת שגורמת להם נזק

במפלגתו של גנץ החלו לבדוק מי הגורם הפנימי שהדליף מספר הקלטות משיחות סגורות של ראש המפלה, שגרמו לו ולמפלגה מבוכה ונזק תדמיתי גדול: "מדובר באירוע חמור מאוד. אנחנו רוצים לדעת מי זה הבחור שעמד מאחורי הפצת החומרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/19 09:07 כ באדר ב'

במטה כחול לבן חוקרים: מי החפרפרת שגורמת להם נזק
בני גנץ, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

במפלגת כחול לבן החלו לאחרונה בניסיון חשיפת זהותו של הגורם הפנימי שהדליף מספר ההקלטות מביכות של ראש המפלגה בני גנץ. כך דווח הבוקר (ד') בידיעות אחרונות.

בשבועות האחרונים פורסמו שתי הקלטות של גנץ שהובילו למבוכה, ואולי אף לנזק ציבורי שהשתקף בסקרים. בראשונה נשמע יו"ר כחול לבן כשהוא מספר לצוות קטן במטה הבחירות של המפלגה על כך שהוא אינו פוסל על הסף ישיבה בממשלתו של נתיהו וכן על רצונו הגדול לצרף לממשלתו את הסיעות החרדיות.

"אני שולח לכם דף ריק", אמר הרמטכ"ל לשעבר לסביבתו בנוגע למפלגות החרדיות, "חתום למטה בני גנץ, שני שליש דף שלכם תמלאו למטה מה שאתם רוצים, תשאירו לי שליש, אני אמלא מה שאני רוצה". בהקלטה אחרת נשמע יו"ר כחול לבן כשהוא חושש כי ראש הממשלה עשוי לפגוע בו פיזית סמוך לבחירות: "אם הייתה לנתניהו דרך שיהרגו אותי - הוא היה עושה את זה", הצהיר גנץ.

בדיווח של ידיעות אחרונות נמסר כי גורמים בכירים במפלגה הודו כי הדברים שפורסמו גרמו לגנץ נזק לא מבוטל ואף אמרו כי "חייבים לבדוק איך שיחות כאלו מודלפות ממטה הבחירות של המפלגה. מדובר באירוע חמור מאוד". בכיר במפלגה הוסיף: "אנחנו רוצים לדעת מי זה הבחור שעמד מאחורי הפצת החומרים. מדובר באירוע מטריד מאוד ואנחנו חייבים לסגור את הפרצה הזאת".