במוצ"ש: עצרת מחאה נגד העברת הכסף הקטארי לעזה

במוצ"ש בשעה 19:30 סמוך למעבר ארז תתקיים עצרת מחאה כהתנגדות להעברת הכסף הקטארי לרצועת עזה. "לא ניתן יד למדיניות הכניעה של הממשלה"

חדשות כיפה גלעד כהן 06/12/18 21:16 כח בכסלו התשעט

במוצ"ש: עצרת מחאה נגד העברת הכסף הקטארי לעזה
ההפגנה של תושבי עוטף עזה, צילום: פלאש 90

מטה המאבק "העם עם הדרום", מטה שדרישתו היא שקט מוחלט בדרום הארץ יקיים מחאה כדי לנסות ולמנוע את העברת הכסף הקטארי לרצועת עזה. "העברת הכסף הקטארי לרצועה לא תעבור בשקט", אומרים במטה.

אתמול (ד') בעקבות מידע שהתקבל על כוונת הממשלה לאפשר הכנסה של כסף קטארי לרצועת עזה החל מטה המאבק "העם עם הדרום" לקיים פעילות מחאה במטרה למנוע את כניסת הכסף לרצועה. היום נודע כי לאור פעילויות המחאה שתוכננו הוקדם מועד העברת הכסף וכי השליח הקטארי עם מזוודות הכסף נמצא כבר בתוך הרצועה.

בתגובה לכך הוחלט במטה המאבק "העם עם הדרום" על קיום עצרת מחאה המונית במוצ"ש הקרוב בשעה 19:30 בסמוך למעבר ארז (צומת יד מרדכי) בהשתתפות פעילים ממטה המאבק ואזרחים תושבי הדרום והאזור.

ממטה המאבק "העם עם הדרום" נמסר: "אנו שמחים לגלות שפעולות המחאה של מטה המאבק מטרידות את הממשלה עד כדי כך שהם מתאמים את הגעתו של השליח הקטארי לרצועה בהתאם להן. הממשלה אפשרה לשליח עם הכסף להכנס לרצועה עם המזוודות במטרה להימנע מפעולות המחאה של תושבי הדרום. אנו מודיעים כי לא ניתן יד למדיניות בעייתית זו של הממשלה. במוצ"ש הקרובים נגיע כולנו לארוע מחאה המוני בקריאה לממשלת ישראל לשנות כיוון. דמם של תושבי הדרום לא יהיה הפקר.