בליכוד אישרו: חברי המרכז יוכלו לחבור לרשימת הבית היהודי בבני ברק

ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד אישרה לחברי המפלגה לחבור לרשימות נוספות ולרוץ למועצת העיר באופן עצמאי, "אי אפשר להתעלם מפעילותם הברוכה של חברי המרכז בבני ברק למען תושבי העיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/18 14:04 ט בחשון התשעט

בליכוד אישרו: חברי המרכז יוכלו לחבור לרשימת הבית היהודי בבני ברק
מימין לשמאל: אהרון גרינשטיין, שלמה גורי, הרב אברהם רובינשטיין, מיועד לתפקיד ראש העיר, צבי פישבך וצביקה רוזנבלט., צילום: יחצ

ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד אישרה אמש (רביעי) לחברי המרכז בבני ברק לחבור למפלגות נוספות, ביניהן הבית היהודי, ולרוץ באופן למועצת העיר

יו"ר הועדה, חיים ביבס, כתב לחברי המרכז כי "ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד החליטה לאשר לכם להתמודד ברשימה עצמאית בלבד למועצת העיר בני ברק".

יש לציין כי רוב גדול מחברי מרכז הליכוד בבני ברק רצים תחת השם "ותיקי חרות" והם התאחדו עם סיעות כולנו והבית היהודי בעיר, על מנת להביא לייצוג גבוה במועצת העיר. ותיקי החרות, בראשות אהרון גרינשטיין וצבי פישבך, ביקשו מביבס אישור לפעול באופן חד פעמי ברשימה נפרדת וכאמור הועדה אישרה. 

אהרון גרינשטיין וצבי פישבך אמרו בתגובה כי "גם הליכוד מבין שאי אפשר להתעלם מפעילותם הברוכה של כ-90% מחברי המרכז בבני ברק הפועלים במשך שנים רבות למען תושבי העיר ולכן קיבלנו אישור מיוחד להתמודד ברשימה עצמאית".