בכפר הערבי גינו את ניחום משפחת אנסבכר: "נאמנים לדם השהידים"

בדף הפייסבוק הרשמי של הכפר תקוע הכחישו כי משלחת מטעמם הגיעה לבית משפחתה של אורי אנסבכר כדי לנחמם על אובדן ביתם שנרצחה על ידי מחבל: "לעולם נמשיך להיות קוץ בגרונו של הכיבוש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/19 16:25 ח באדר א'

בכפר הערבי גינו את ניחום משפחת אנסבכר: "נאמנים לדם השהידים"
משפחת אנסבכר בשבעה, צילום: ללא

בשבוע האחרון דווח כי מטעם הכפר הערבי תקוע, הסמוך לישוב היהודי בגוש עציון, הגיעה משלחת מנחמים לבית משפחת אנסבכר כדי להשתתף בצער המשפחה על הירצחה של בתם אורי על ידי מחבל ערבי. עם זאת, בפוסט שנכתב אתמול (ג') על ידי הנהגת הכפר היא גינתה והכחישה את הדברים.

"לאור המידע המתורגם שהגיע לידינו מאמצעי תקשורת ישראלים", נכתב בדף הפייסבוק הרשמי של הכפר, "על השתתפות 'משלחת מטעם אנשים מהכפרים הסמוכים לישוב תקוע במסגרת משלחת לניחום החיילת (כך במקור, ח"כ) הנרצחת מההתנחלות שהוקמה על אדמות התושבים בסמוך לכפר תקוע'. אנו מטעם עיריית תקוע ומטעם כל מוסדותיה ומשפחותיה מגנים ומכחישים כל השתתפות במשלחת מסוג זה".

הפוסט של הנהגת הכפר

הפוסט של הנהגת הכפרצילום: צילום מסך. כיפה

בנוסף נכתב כי הם "מדגישים כי משפחות הכפר תקוע וכל מרכיביה ימשיכו להיות נאמנים לדם השהידים החפים-מפשע שלנו, ולעולם נמשיך להיות קוץ בגרונו של הכיבוש וכל הקושרים קשר נגד ההקרבה של עמנו המפואר".

יש לציין כי כן הגיעו לנחם את משפחת אנסבכר קבוצת פלסטינים מהאזור, יחד עם אנשי ארגון "תג מאיר". בוועד הפעולה רשמי גוש הרודיון ביקשו לשתף את תרגום הפוסט ולהפיצו בין תושבי גוש עציון, זאת מאחר ולטענתם חלק ממי שגיבו אותו הם פועלים העובדים בשטחי היישובים היהודים. לדבריהם, מדובר בסכנה שאנשים שהתייחסו בחיוב לדברי נהגת הכפר ימשיכו להיכנס לאותם יישובים.