"בית שמש זקוקה לעליזה בלוך": בתו של הרב עובדיה לצד המועמדת הסרוגה

הרבנית עדינה בר שלום הביע את תמיכתה בעליזה בלוך ואמרה כי תנהיג את האוכלוסיות השונות בעיר "לחיות בשלום זה עם זה". בלוך: "חינכו אותי בבית על ערכי תורה עם דרך ארץ. אני רוצה שתהיה בעיר תורה שלא מפלה בין אנשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/10/18 13:05 יט בחשון התשעט

"בית שמש זקוקה לעליזה בלוך": בתו של הרב עובדיה לצד המועמדת הסרוגה
קיבלה תמיכה ממשפחת יוסף. בלוך בקמפיין הבחירות, צילום: מטה עליזה בלוך

בתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הרבנית עדינה בר-שלום, הביע אמש (מוצאי שבת) בכנס בחירות בבית שמש את תמיכתה בד"ר עליזה בלוך לראשות העיר.

"בית שמש זקוקה לעליזה בלוך יותר מכל דבר אחר", אמרה בר-שלום בעצרת התמיכה וציינה כי "את עליזה אני מכירה כבר יותר מ-15 שנה".

לדבריה, למועמדת בת הציונות הדתית המנסה לרשת את ראש העיר המכהן משה אבוטבול, "יש אחריות יוצאת מהכלל ונכונות לרוץ לעזרת כל אדם שנזקק לה". הרבנית הוסיפה כי המתח הקיים בין האוכלוסיות השונות בעיר ניתן לטיפול, "יכולים כל האנשים שגרים כאן לחיות בשלום זה עם זה, לכבד זה את זה, הם רק צריכים מנהיג שיבוא וייתן להם דוגמה איך מתנהלים בערבות הדדית, ואין מי שיעשה את זה יותר טוב מעליזה בלוך".

במהלך היום נודע כי המועמד השלישי בבמערכת הבחירות, הרב מלאכי כי טוב ממפלגת "בני תורה", הסיר את מועמדותו, כך שהיחידים שנותרו במירוץ הם אבוטבול ובלוך.

בלוך עצמה הסבירה בעצרת את הסיבה שבגינה הציגה את מועמדותה לראשות העיר, "אני רוצה שבית שמש תהיה עיר מאוחדת ששייכת לכלל התושבים", אמרה בלוך, "אני רוצה להגיד לכל תושב בבית שמש – אני פה בשבילך. אני פה בשביל הילדים והנוער. בשביל הסוחרים שמרגישים ששכחו אותם. בשביל המשפחות שהעירייה לא מטפלת בחוסר הנגישות של הילדים שלהם. בשביל האנשים המבוגרים שאף אחד לא מטפל בהם. אני פה בשביל האוכלוסייה החרדית הגדולה של בית שמש שמרגישה שלאף אחד לא אכפת ממנה כי ממילא מצפים מהם לבחור לפי מה שאומרים להם".

בהמשך היא ביקשה להפריך את השמועות על כך שיש לה קשר עם הקרן החדשה לישראל ומפלגת יש עתיד ואמרה כי היא "שומעת את השקרים, איך אנשים כביכול שומרי תורה ומצוות מרשים לעצמם להוציא שם רע ולהתלכלך בלשון הרע...אני גדלתי בבית של יהודים עולי מרוקו. סבתא שלי, עליה השלום, היתה צדיקה אמיתית. חינכו אותי בבית על ערכי התורה, תורה עם דרך ארץ, תורה של אהבה, של כבוד לכולם. זו התורה שאני רוצה שתהיה בעיר בית שמש. תורה מחבקת, אוהבת, שלא מפלה בין אנשים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן