בית ספרו של אחיה ערקי ז"ל: "נתחזק בתפילה ובאמונה"

אתמול (ד') נקבע מותו של הנער אחיה ערקי (14) שנהרג אתמול בירדנית. ראש מנהל החמ"ד הד"ר אברהם ליפשיץ שלח ברכת תנחומים למשפחת ערקי ואמר: "מבקשים בבוקר זה לנחם את כל משפחת ערקי"

חדשות כיפה גלעד כהן 02/08/18 10:28 כא באב התשעח

בית ספרו של אחיה ערקי ז"ל: "נתחזק בתפילה ובאמונה"
למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: פלאש 90. נתי שוחט

האסון בירדנית: אחיה ערקי בן ה-14 היה אתמול (ד') בטיול משפחתי בחמת גדר, אך ביקר את חבריו שטיילו עם המתנ"ס באזור הירדנית. הוא קפץ ממקפצה מאולתרת, פגע בראשו של חברו - וטבע. חבריו חשבו שהוא עזב את המקום והתקדמו - והוא נמשה מהמים לאחר דקות ארוכות. צוות מד"א שהגיע למקום החל במאמצים לייצב את מצבו. לאחר מכן ערקי פונה לבית החולים זיו שבצפת באמצעות מסוק ושם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

ראש מנהל החמ"ד הד"ר אברהם ליפשיץ שלח ברכת תנחומים למשפחת ערקי ואמר: "מבקשים בבוקר זה לנחם את כל משפחת ערקי. האב, הרב יניב ערקי מנהל קרית חמ"ד ישיבת בני עקיבא חולון בהילקח בנם אחיה ז"ל, תלמיד ישיבת חמ"ד צביה קטיף יד בנימין באסון בירדנית. בשורות טובות לכולנו. נתחזק ב'נשמרתם מאוד לנפשותיכם' ובהמשך קיץ בטוח ושקט"

הנהלת מוסדות בני עקיבא מסרה: "צוות ההנהלה מלווה על ידי צוות מנהל החינוך של הרשת וימשיך לעדכן בכל הנדרש. אנו כאן עבורכם, עבור התלמידים וההורים. בשעה קשה זו, נתחזק בתפילה ובאמונה, וב-ביחד המשותף של כולנו. יהי רצון שנזכה לנחמה ולישועה."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן