בית ארי פולד: אוכלס בית יהודי נוסף במזרח ירושלים

הבית שבגללו חטפה הרשות הפלסטינית את הערבי-הישראלי עיסאם עקל אוכלס היום על ידי יהודים. חבר רשימת איחוד מפלגות הימין הוזמן לביקור: "לגדוע את פעולות הטרור של הרשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/19 20:04 כח באדר א'

בית ארי פולד: אוכלס בית יהודי נוסף במזרח ירושלים
צילום: ללא

היום (ג') נכנסו מתיישבים יהודים לבית ע"ש ארי פולד הי"ד אותו רכשו בעיר העתיקה בסמוך לשער הפרחים. מדובר בבית בגללו חטפה הרשות הפלסטינית את האזרח הישראלי עיסאם עקל לרמאללה ועינתה אותו במשך חודשים. ח"כ מוטי יוגב, מספר 3 באיחוד מפלגות הימין, ביקר בבית החדש וברך את המאכלסים אותו: בבניין עדי עד, עד לבניין ירושלים השלימה.

נזכיר כי במהלך רכישת הבית, הרשות הפעילה אמצעים חסרי תקדים כנגד רכישת בתים בירושלים, כולל חטיפת אזרח ישראלי, זיופי מסמכים, הפעלת מנגנוני הביטחון המסכל, מושל ירושלים מטעם הרשות וכאמור זימון לחקירה של ערבים תושבי ירושלים. 

עוד אמר ח"כ יוגב: "הרשות הפלשתינית שעינתה את עיסאם עקל, ממשיכה בזיוף מסמכים ומשליטה טרור בשיטחה הריבוני של מדינת ישראל בלב בירתנו הניצחית ירושלים. הבית יקרא על שם הגיבור ארי פולד ה"ד ויחזק את האחיזה היהודית והביטחון בחלק זה של העיר ירושלים".

צילום: ללא

ארי פולד ז"ל נדקר בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון לפני כחצי שנה. במהלך הפיגוע נלחם פולד במחבל שתקף אותו בעוד פצוע ומדמם. מספר שעות לאחר מכן נקבע מותו בבית החולים.