חזרת התושבים לצפון? המסר של הרמטכ"ל הלוי בגבול הצפון: "יותר עקשנים מהצד השני"

הרמטכ"ל הלוי ביקר אל לוחמי חטיבת "עוצבת האש" בתרגיל בגבול הצפון והתייחס לחזרת התושבים: "הדרך להחזיר את התושבים בגבול הצפון בביטחון עוברת דרך הרבה מאוד כישרון, תכנון נכון והרבה מאוד עקשנות". על ריבוי הזירות אמר: "הולכים קדימה, מאוד סומכים על אנשי המילואים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/24 16:57 יד באייר התשפד

חזרת התושבים לצפון? המסר של הרמטכ"ל הלוי בגבול הצפון: "יותר עקשנים מהצד השני"
הרמטכ"ל בגבול הצפון, היום, צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל הלוי ביקר היום (ד') בתרגיל של חטיבת המילואים "חצי האש" (551) למוכנות לצפון והעביר מסר לגבי חזרת התושבים לצפון. הלוי אמר ללוחמי ומפקדי החטיבה כי "הדרך להחזיר את התושבים בגבול הצפון בביטחון היא גם עוברת דרך הרבה מאוד כישרון ותכנון נכון והרבה מאוד עקשנות. החטיבה עם הרבה מאוד עשייה, הרבה מאוד ניסיון, הרבה מאוד הישגים לצידם גם מחיר, שאנחנו מודעים לו היטב".

הביקור בתרגיל נערך בהשתתפות מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, מפקד המרכז הלאומי לאימונים ביבשה, תת-אלוף קובי הלר, מפקד חטיבה 551, אלוף-משנה עידו קס ומפקדים נוספים.

הלוי והמפקדים בצפון

הלוי והמפקדים בצפון צילום: דובר צה"ל

הלוי על הלחימה בדרום, בצפון ובאיו"ש: "אנחנו נתקדם"

"להלחם בעזה, או בלבנון, דורש עקשנות" אמר הרמטכ"ל. "אין הישגים קלים. ואנחנו צריכים להיות הרבה יותר עקשנים מהצד השני, הרבה יותר עקשנים, אנחנו מסתכלים קדימה". הוא הוסיף: "אני אומר לכם, אנחנו בנחישות, בהתמדה, גם במוכנות לאתגרים בצפון, גם בעשייה בדרום, גם בלחימה בטרור באיו"ש. ואנחנו עם זה הולכים קדימה, מאוד מאוד סומכים על האנשים, מאוד סומכים על אנשי המילואים שזו התייצבות חזקה נותנת הרבה מאוד ביטחון גם בנכונות וגם במקצועיות. תתאמנו תרימו למעלה, אנחנו נתקדם".