מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

פסח מתוח - צה"ל: כוחותינו פרוסים לאורך הגבול הצפוני בהגנה חזקה ובמוכנות להתקפה

צה"ל מציג את מוכנות הכוחות בכלל הגזרות לרגל חג הפסח: בצפון - כוחות רבים פרוסים מהחרמון ועד ראש הנקרה, בהגנה חזקה ובמוכנות להתקפה | בדרום - צה"ל פתח במבצע לסיכול טרור במרחב מסדרון מרכז הרצועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/24 14:09 יד בניסן התשפד

פסח מתוח - צה"ל: כוחותינו פרוסים לאורך הגבול הצפוני בהגנה חזקה ובמוכנות להתקפה
היערכות צה"ל להגנה על יישובי הצפון, צילום: דובר צה"ל

לרגל חג הפסח שצפוי להיכנס הערב (ב') בצה"ל מציגים את מוכנות הכוחות בכלל הגזרות לכל תרחיש של הסלמה. בפיקוד הצפון, כוחות רבים של צה"ל, ביבשה, באוויר ובים, פרוסים לאורך הגבול הצפוני מהחרמון ועד ראש הנקרה, בהגנה חזקה ובמוכנות להתקפה. הכוחות מבצעים מארבים, מאתרים ומחסלים מחבלים אשר מהווים איום על כוחותינו ותוקפים מפקדות, מחסני אמצעי לחימה ותשתיות טרור של חיזבאללה.

צה"ל פתח במבצע לסיכול טרור במסדרון רצועת עזה

בפיקוד הדרום, אוגדה 162 בהובלת צוות הקרב של חטיבת הנח"ל פתחו במבצע לסיכול טרור במסדרון מרכז רצועת עזה, הלוחמים ממשיכים לחסל מחבלים, לאתר ולהשמיד תשתיות טרור. ביממה האחרונה, זיהו הכוחות חוליית מחבלים שהיוו איום על הלוחמים, תוך זמן קצר בסגירת מעגל מהירה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המחבלים.

פעילות צה"ל בעזה

פעילות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

צה"ל ממשיך לפעול ביהודה ושומרון: 13 מבוקשים נעצרו

בפיקוד המרכז, כוחות צה"ל פרוסים וממשיכים במאמץ ההגנה וערוכים לשמירה על הצירים ולסיכול טרור. לוחמי צה"ל וכוחות הביטחון עצרו הלילה 13 מבוקשים בחטיבות המרחביות השונות. במהלך השבוע האחרון, פעלו הלוחמים במרחב בנימין לאיתור המחבל שרצח את בנימין אחימאיר זכרונו לברכה ב-12.04.