מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי שדווח על תפיסת הבכיר: צה"ל מוציא הודעת הבהרה

לאחר שפורסמו תמונותיהם של המחבלים הבכירים שנתפסו בשיפאא', דובר צה"ל מבהיר מדוע הופיעו ביניהן תמונותיהם של מחבלים שטרם נעצרו: "טעות אנוש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/24 12:00 יב באדר ב'

אחרי שדווח על תפיסת הבכיר: צה"ל מוציא הודעת הבהרה
חלק מהבכירים שנעצרו, צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל פרסם היום (ו') הבהרה, לגבי תמונות המחבלים שפורסמו אתמול, שנתפסו לכאורה בפעולות צה"ל בשיפאא', וביניהם ראאד סעד, ראש אגף המבצעים בחמאס. "אמש הופצה תמונה בה חשף דובר צה"ל מחבלים אשר נתפסו בימים האחרונים על ידי כוחות צה"ל במרחב בית החולים שיפאא'. בשל טעות אנוש, נמצאות מספר תמונות בגרפיקה של מחבלים שטרם נתפסו אך נמצאים לפי המידע שברשותנו במרחב בית החולים ומתבצרים בו", נמסר.

עוד נאמר כי, "כוחות צה"ל ממשיכים במאמץ להביא למעצרם. לכשיסתיים המבצע יפורסמו זהויותיהם של כלל המחבלים. הטענה כי מדובר בלוחמה פסיכולוגית משוללת כל יסוד".

"לכדנו את כל צמרת הג'יהאד האיסלאמי"

נזכיר כי דובר צה"ל מסר אמש הצהרה לתקשורת, בה טען כי המבצע בבית החולים שיפאא הוא המבצע הגדול ביותר שהיה מתחילת המלחמה. "לכדנו את כל הצמרת של הג'יהאד האיסלמי", אמר הגרי, "תפסנו 358 מחבלים, הרגנו 140. הגרי פירט על בכירים נוספים שנתפסו במבצע המיוחד, ביניהם מפקד גדוד סג'עיה של הג'יהאד האסלאמי, סגן מפקד החטיבה הצפונית בג'יהאד ואחראי המנהרות של הג'יהאד בצפון הרצועה".