מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"חדרנו לליבה הרגישה ביותר של החמאס - המודיעין שלהם משמש כעת כנגדם"

שר הביטחון גלנט בתצוגת האמש"ט שתוצג הבוקר לשרי הממשלה בבסיס ג'וליס: "העמקת הפעולה מקרבת אותנו לעסקה ריאלית להשבת חטופים נוספים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/24 11:38 ב באדר א'

"חדרנו לליבה הרגישה ביותר של החמאס - המודיעין שלהם משמש כעת כנגדם"
צילום: Chaim Goldberg/Flash90

שר הביטחון גלנט בתצוגת האמש"ט שתוצג הבוקר לשרי הממשלה בבסיס ג'וליס: "חדרנו לליבה הרגישה ביותר של החמאס - המודיעין שלהם משמש כעת כנגדם. העמקת הפעולה מקרבת אותנו לעסקה ריאלית להשבת חטופים נוספים". לשרים יוצגו אמצעי הלחימה ומסמכי החמאס שנתפסו ברצועת עזה, והובאו לשטח ישראל.

"אנחנו מארחים הבוקר את ישיבת הממשלה בצה"ל, במערכת הביטחון, כדי להראות לשרים כיצד בדיוק אנחנו מגיעים ומעמיקים את ההישגים שלנו ומה יוצא מתוך רצועת עזה" אמר גלנט, "ניתן לראות פה חלק קטן מהדברים - טילים, מטענים, מוקשים, הרבה מאוד מפות, אמצעי קשר, מסמכים, מחשבים, כוננים, כל הדברים הללו מביאים לכך שהמודיעין שצה"ל מסתמך עליו עכשיו, הוא לא רק המודיעין".

"אנחנו גם מקרבים עסקה ריאלית על מנת להחזיר את החטופים"

גלנט הוסיף: "חדרנו אל לב המקומות הרגישים ביותר של חמאס ומשתמשים במודיעין שלהם כנגדם. משתמשים באמצעי הלחימה שלהם ומפוצצים אותם בשטח, כל הדברים האלה עם תולדה של העמקה וחדירה אל לב היכולות של חמאס. ככל שאנחנו מעמיקים את הפעולה הזאתי, אנחנו גם מקרבים עסקה ריאלית על מנת להחזיר את החטופים".