מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ראש השב"כ בעומק חאן יונס: לא התנסינו בלוחמה הזו

הרמטכ"ל וראש השב"כ סיירו בעומק חאן יונס. הלוי: רחוקים מלסיים את הלחימה. ראש השב"כ: "הפירוק המודיעיני והתקשובי שלהם הוא פירוק לשנים רבות שאי אפשר להתאושש ממנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/24 21:17 א באדר א'

ראש השב"כ בעומק חאן יונס: לא התנסינו בלוחמה הזו
ראש השב"כ, צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי וראש השב"כ רונן בר נכנסו היום (שבת) יחד עם מפקד פיקוד הדרום וכוחות אוגדה 98 לעומק חאן יונס וקיימו הערכת מצב בשטח. במהלך הסיור הלוי אמר ללוחמים: "אתם עובדים כאן מאוד חזק על שתי משימות: פירוק של חטיבת חאן יונס השמדת התשתיות שלה הרג הפעילים שלה ולחץ חזק מאוד על שחרור החטופים".

רחוקים מלסיים את הלחימה בחאן יונס

הלוי הוסיף: "עד כה לא סיימנו את הלחימה בחאן יונס, אנחנו רחוקים מלסיים אותה. אנחנו מסכמים אותה עד כה כהצלחה גדולה מאוד, מעל 1200 מחבלים חוסלו במגע ישיר. מעל 1200-1300 מחבלים בתקיפות האוויריות. זו מסה, חטיבת חאן יונס מאבדת את את היכולות שלה וזה מאוד חשוב".

לסיום הלוי פנה ללוחמים: "אנחנו רוצים להביא יותר מפקדים הרוגים ויותר בכירים. המחשבים שהוצאנו, השבויים ששבינו - הולכים לשב"כ ולאמ"ן, בשיתוף פעולה מצוין. הם עוברים עיבוד ואנחנו חוזרים חזרה עם מודיעין חדש".

ראש השב"כ: לא התנסינו בלחימה מול מבוקשי מחילות

ראש השב"כ הציג את ההישגיים בהשמדת לוחמת המודיעין של החמאס: "הפירוק המודיעיני והתקשובי שלהם הוא פירוק לשנים רבות שאי אפשר להתאושש ממנו. אנחנו נלחמים מול מבוקשי מחילות, לא התנסינו בזה, אבל עכשיו אנחנו מתנסים בזה אבל למרות שהם מבוקשי מחילות הן סופיות וניזונות מהעל קרקע.